Jednym z elementów warunkującym sukces każdego sklepu internetowego jest właściwa jego promocja - jak wiadomo, im więcej osób odwiedzających stronę (czyli potencjalnych klientów), tym większa sprzedaż. Dlatego konieczne jest aby informacja o sklepie i jego ofercie dotarła do jak największej ilości o...

Data dodania: 2008-01-17

Wyświetleń: 5413

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jednym z elementów warunkującym sukces każdego sklepu internetowego jest właściwa jego promocja - jak wiadomo, im więcej osób odwiedzających stronę (czyli potencjalnych klientów), tym większa sprzedaż. Dlatego konieczne jest aby informacja o sklepie i jego ofercie dotarła do jak największej ilości osób.

Do promocji swojej oferty można wykorzystać wiele różnych narzędzi - pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych na wybrane hasła, zakup przestrzeni reklamowej na innych stronach, wysyłanie mailingów, czy też reklama w mediach "tradycyjnych" (radio, telewizja, billboardy).

W celu promocji własnej oferty można również stworzyć własny Program Partnerski. Idea Programu Partnerskiego jest prosta - osoba która chce zostać Partnerem rejestruje się w Twoim serwisie i otrzymuje swój indywidualny link partnerski, którego potem może używać do promocji Twoich produktów na własnej stronie WWW, blogach, forach, w mailingach, ebookach, itd. Dzięki temu na Twoją stronę dotrze wiele osób które zakupią Twoje produkty i usługi. Za każdy taki zakup Partner będzie otrzymywał prowizję, i po przekroczeniu określonego minimalnego progu wypłaty będzie mógł ją wypłacić. Jak wiadomo pieniądze są całkiem niezłym środkiem motywacyjnym, więc na pewno znajdą się osoby które będą chciały spróbować swoich sił w Twoim Programie Partnerskim, a po otrzymaniu pierwszych wypłat można oczekiwać że zintensyfikują jeszcze bardziej swoje działania promocyjne.

Własny Program Partnerski jest to jednak także wyzwanie - aby Partnerzy mogli skutecznie wykonywać swoją pracę, powinni otrzymać do ręki odpowiednie narzędzia, Dwa najważniejsze z nich do materiały marketingowe oraz własny Panel Partnera dostępny po zalogowaniu, gdzie Partner będzie mógł m.in. sprawdzać skuteczność swoich działań. Także Ty jako właściciel Programu Partnerskiego będziesz potrzebować swojego panelu do administracji całym Programem Partnerskim i do śledzenia skuteczności poszczególnych Partnerów.

Napisanie własnego oprogramowania do obsługi Programu Partnerskiego nie jest sprawą łatwą i szybką. Dlatego warto zapoznać się z ofertą firmy Netigo, która oferuje gotowe oprogramowanie, dzięki któremu można łatwo i szybko uruchomić u siebie własny Program Partnerski. Oprogramowanie to pozwala na uruchomienie Programu Partnerskiego zarówno w wersji jednopoziomowej (Partner otrzymuje prowizję tylko za kupujących, których polecił) oraz dwupoziomowej (Partner może dodatkowo polecać innych Partnerów i będzie otrzymywał dodatkową prowizję od ich zarobków). W pakiecie otrzymasz również bezpłatne konsultacje ze specjalistą, który pomoże Ci wdrożyć Twój Program Partnerski.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena