Wystarczyło ledwie kilka prostych kroków, by faktycznie Władysławowo mogło szybko poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Zainteresowanie miejscowością ledwie kilka lat temu było symboliczne, a wszystko wynikało z niewielkiej znajomości tego miejsca przez turystów. W chwili obecnej sytuacja wygląda już całkowicie inaczej. Poczyniono kroki, które faktycznie przyniosły oczekiwane efekty. Jakie kroki mamy tutaj dokładnie na myśli?
Pierwszym, jakże ważnym było uruchomienie połączenia autokarowego pomiędzy Władysławowem, a Warszawą. Każdego dnia kursują dwa takie autobusy, które w sezonie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Teoretycznie zdecydowana większość Polaków na swoje wakacje wyjeżdża własnym samochodem, ale nie każdy posiada przecież auto. Nie każdy chce również samodzielnie wybrać się w tak długą drogę. Generalnie, dzięki tym połączeniom, do Władysławowa dociera nawet o 1000 turystów więcej w ciągu jednego tygodnia.
Oczywiście kluczowe było także przeprowadzenie odpowiednich inwestycji w miejsca noclegowe, które przecież są istotne dla wszystkich tych, którym szczególnie zależy na wysokim standardzie wypoczynku. Poprzez wybudowanie 18 domków, Władysławowo zapewniło idealne warunki do wypoczywania nawet dla bardzo wymagających. Każdy domek posiada aneks kuchenny. Stworzono również pole rozrywki, łącznie z polem golfowym. W czerwcu 2011, kurort odwiedziło o 13% więcej turystów, niż miało to miejsce w roku poprzednim. Jeśli miasto dalej będzie się tak systematycznie rozwijało to spodziewać się możemy tylko poprawy wyników.