W dzisiejszych czasach praktycznie każdy ma dostęp do Internetu. Sieć WWW stała się  na tyle popularna że praktycznie codziennie tysiące osób szukają w Internecie odpowiednich dla siebie informacji. Bez względu na to czy chcesz coś kupić, szukasz miejsca gdzie można coś zobaczyć coś ciekawego, wszystko to znajdziesz w sieci.

Data dodania: 2011-07-13

Wyświetleń: 1670

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jak dotrzeć do dużego grona odbiorców, zdobyć nowych klientów i zaistnieć w Internecie? Jak się okazuje, nie jest to takie proste.  Posiadanie własnej witryny  internetowej niesie za sobą zarówno zalety jak i wady. Główne wady, bo od nich zacznę, to przede wszystkim koszty. Należy zapłacić za stworzenie strony WWW. Możemy zlecić takie stworzenie firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych, poprosić o pomoc freelancera, znajomego lub zacząć naukę tworzenia stron WWW i zrobić ją samemu. Wszystko zależy od tego ile posiadamy zasobów, wolnego czasu i chęci do nauki.

Jeżeli stworzyliśmy już naszą stronę to teraz należy  dokonać zakupu serwera i domeny. Domena to nazwa naszej firmy więc niezmiernie ważne jest aby była odpowiednio dobrana. W przypadku serwera oraz domeny koszty nie są tak wielkie. Możemy oszacować taki koszt do 100-300 zł rocznie. Jeżeli chcemy przebić się przez konkurencję i zaistnieć na pierwszych stronach wyszukiwarek pod hasła związane z naszą stroną internetową to należy rozpocząć etap pozycjonowania. Pozycjonowanie to praktyka która pozwala na poprawienie naszej strony w wyszukiwarkach internetowych. Jest to dość droga i skomplikowana usługa więc dobrze jest zlecić ją osobie na której możemy polegać i wiemy że zrobi to dobrze.

Mimo sporych kosztów - może przełożyć się to na dużą ilość nowych klientów, co oznacza zwrot wydanych pieniędzy. Jak już nasza strona jest stworzona i wypozycjonowana to nadchodzi czas na określenie zysków. W przypadku dużych ilości odwiedzin możemy liczyć na spore zyski ze sprzedaży naszych produktów. Mimo wydanych pieniędzy - w porównaniu z kosztami jakie musielibyśmy ponieść przy zakupie reklamy w prasie, telewizji lub na bilbordach i tak są dość niewielkie. Zaletą takiego rozwiązania jest to że osoby które mogą trafić na naszą stronę mogą pochodzić z każdego miejsca na świecie.

Czy warto promować się za pomocą strony internetowej? Na pewno tak, wszystko zależy tylko od tego czy przejdziemy przez  wszystkie punkty reklamy strony w Internecie i czy do naszej strony trafią odpowiedni klienci. Jeżeli nie, możemy stracić pieniądze i czas.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena