Kluczowym związkiem  pomiędzy  marką  np: ,  Dunhill,  Apple  i to co je  wyróżnia. To intencja pierwotna  i  może  ona  przyjąć tyko  dwa  wymiary.

Data dodania: 2010-12-04

Wyświetleń: 1551

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons


1.Tworzyć jak najlepsze  towary, usługi, dzieła.
2.Tworzyć jak  najwięcej  towaru -  iść  po trupach

Pierwszy  wynika  ze  szczerej miłości i  pasji,   drugie  z
chciwości.


Intencja  jest  wartością  dodaną do  usługi i  produktu, i  która
to intencja  zachowa się  jako  ponadczasowa  wartość, np. smak (Dunhill),
przemiana  na dobro, niebiański  design

i  niezawodność ( APPLE) itd.

Pomysłodawca ( przedsiębiorca)  spod  znaku wymiaru pierwszego

wie ,że  swoich pracowników, klientów trzeba  szanować i  motywować pozytywnie,

i robi to od tak, zwyczajnie, jakby z siebie i z tego Kim Jest.

Ten  z drugiego  punktu szacunek traktuje jako  taktykę,  

pozór kultury  osobistej, moralne wzorce,

dobre zachowania, nakazy, marketing, manipulacja itd.

I jedni i  drudzy  osiągają  efekty, czytaj - zyski. Jednak  efekt,  jakość,
czy  ponadczasowość  wynika  z  intencji  postawionej  na  samym
początku  podjęcia działań.

 

Najlepszym tego przykładem są, niestety nieliczne firmy, takie jak świat

rozrywki Wolta Disneya, gdzie jego duch wydaje się trwać ponadczasowo.

A czy wiesz ile firm notowanych jest na nowojorskiej giełdzie od początku

jej istnienia? Jedna! Jaka? General Elektric, firma założona przez Tomasz Edisona.

Czy nie jesteś lekko zdziwiony?


Zatem  dobro  tworzy  się  z  miłości,  dobrej  intencji,  i jest
namacalne wiecznie.  Podobnie jest ze złem. Hitler, Polpot, kultury rzymskie  greckie,

Aleksander Macedoński wydają się trwać równie wiecznie, jako negatywne wzory

anty-człowieczeństwa.


Dobra intencja,  to  dobra energia dodana  do  usługi  i  przedmiotu,
dzieła,  która  w  nim  zostaje zakodowana, stanowi  jego  budowę
cząsteczkową. Intencja  chciwości,  podobnie-  tylko  z  odwrotnym  skutkiem.

Zatem, jeśli chcesz  uwieść kobietę (  jeśli nawet utworzysz  ramę
i ona  się  zgodzi – ramę seksu) nie jest tym  samym,  co  kochać się  z  kimś  z
miłości.


Możesz  jeździć  Jaguarem  dla  własnej  radości,   i  z  miłością,

 a możesz  jeździć  na pokaz lub dla czyjejś nieprzyjemności.


W konsekwencji chodzi o  intencję,  pozytywny ładunek 

najwyższej wibracji jakości albo  negatywny.

Dlatego intencja jest energią, która określa Twój stosunek do świata.

Jest ona wyrażana poprzez emisję Twego ciała i jest wysyłana zawsze,

czy tego chcesz czy też nie.

Kiedy wysyłasz miłość i radość – dostajesz to samo w odpowiedzi

zwielokrotnione. Nadto dostajesz jakby mądrość dalszego właściwego

postępowania, działania, rozumienia. Wysyłasz , strach, nienawiść ,podobnie.

Jak więc stworzyć taki brand, markę, która dobrze będzie służyć

światu i jakby trwać wiecznie. Przyczyniać się do jego przemiany?

Ten klucz zawiera się w jednym słowie miłość, a ta w dwóch:

czystości i wytrwałości.

I dalej nie ma jasnej odpowiedzi, jak? No cóż, będzie to Tobie dane albo i nie.

I co ciekawe, będzie to się wyrażało w pasji. Jednak jak zrozumiesz czym jest

Pasja, dowiesz się, że jest cierpieniem, wytrwałością i podążaniem, no to możesz zwątpić.

To jakby test, ciebie. Więc pozostawię Tobie dziwne pytanie

Jak doznając cierpienia nie cierpieć?

Odpowiedź, być w sercu, lub inaczej oku cyklonu lub inaczej centrum

swojej wielkiej  pasji, namiętności, misji życia, mimo wszystko,

lub pozostawać w dystansie. To, to samo i wymaga praktyki.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena