Czy ktoś jeszcze w tym konsumpcyjnym pędzie ma na uwadze swobodę klienta ? Wraz z postępującą informatyzacją firm, coraz większą uwagę poświęca się reklamie oraz jej formom. Na nasze szczęście firmy zaczynają kłaść nacisk na jakość i odczucia konsumenta. Na uwagę zasługuje nowatorskie rozwiązanie jakim jest Interaktywna Witryna Sklepowa.

Data dodania: 2010-10-28

Wyświetleń: 2474

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Już niedługo Święta Bożego Narodzenia, lecz wcześniej czeka nas typowa "świąteczna gorączka" a więc zakupy świąteczne. Mamie, tacie, babci, siostrze, bratu, córce... i tak w nieskończoność. Zapewne odwiedzimy niejeden sklep czy stoisko w poszukiwaniu podarunków. I zapewne niejeden raz uraczy nas miły do przesady sprzedawca który wepchnąłby nam do koszyka wszystko, na co można wystawić paragon. Czy ktoś jeszcze w tym konsumpcyjnym pędzie ma na uwadze swobodę klienta ?

Wraz z postępującą informatyzacją firm, coraz większą uwagę poświęca się reklamie oraz jej formom. Na nasze szczęście firmy zaczynają kłaść nacisk na jakość i odczucia konsumenta.

Na uwagę zasługuje nowatorskie rozwiązanie jakim jest Interaktywna Witryna Sklepowa, która może stać się częścią ekspozycji sklepu. Omówiony niżej system interaktywnej witryny sklepowej znalazł zastosowanie w sklepach w Barcelonie, Londynie czy Mediolanie. Wymiary interaktywnej witryny są dowolne, dlatego nie tracimy żadnego metra powierzchni handlowej. Na ekranie możemy sterować i wyświetlać wedle uznania multimedialne animacje, informacje dotyczące promocji, prezentacje nowości itp. Dowolnie możemy bawić się ofertą sklepu. Często takim rozwiązaniom towarzyszą tematyczne gry interaktywne oraz oprawa muzyczna. Warto dodać że sterujemy projekcją za pomocą dotyku lub ruchu rąk wybieramy interesujące nas filmy czy zdjęcia.

Witryna sklepowa ma kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym klienta dotyczącym odwiedzenia danego sklepu. Schludność, wystawiony towar, czy wielka banda pt "PROMOCJA" itd to metody sprzed kilkunastu lat. Wydaje się że interaktywne rozwiązania , gdzie dajemy klientowi możliwość poznania produktu lub firmy przez zmysły i interakcje , w tym wypadku dotyk jest doskonałym pomysłem na aktywizację sprzedaży.

Dla mnie bardzo istotną cechą jest możliwość zapoznania się z ofertą w dowolnym momencie w ciągu dnia lub nocy (nawet gdy sklep jest już zamknięty). Dzięki temu systemowi jest to możliwe i potencjalni klienci mogą eksplorować jego ofertę nawet w godzinach posprzedażowych sklepu. Interaktywne witryny idealnie sprawdzają się zarówno w butikach umiejscowionych w centrach handlowych jak i sklepach znajdujących się przy ulicy.

Choć w Polsce to zjawisko jest bardzo sporadycznie spotykane, to jego możliwości i walka o klienta nieubłagalnie zbliża nas w stronę nowych , interaktywnych rozwiązań.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena