Jakie kroki należy podjąć, aby rozpocząć odpowiednią promocję danej witryny w Internecie? Odpowiedź jest jednoznaczna - pierwszym etapem jest przeprowadzenie Audytu SEO!

Data dodania: 2010-09-23

Wyświetleń: 2061

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tworzenie stron internetowych to jedno, ich promowanie w sieci to drugie, zupełnie odmienne zagadnienie.

Audyt SEO jest pierwszym etapem rozpoczynającym proces pozycjonowania oraz optymalizacji serwisu. Jego celem jest wykrycie możliwie największej ilości potencjalnych błędów zmniejszających przyjazność witryny dla wyszukiwarek oraz użytkownika oraz zwiększenie stopnia znajdywalność witryny. Bardzo często przed podjęciem działań związanych z SEO, witryna nigdy wcześniej nie jest pozycjonowana ani optymalizowana. Po rozmowie z Klientem i zapoznaniu się z Jego sugestiami, oceniając przy tym realne możliwości oraz opłacalne koszty edycji aktualnego systemu zarządzania treścią, należy:

- odpowiednio zoptymalizować kod źródłowy witryny pod kątem wyszukiwarek.


- zasugerować odpowiednie słowa kluczowe, odpowiadające asortymentowi lub usługom jakim dysponuje firma zlecająca usługę pozycjonowania.


- odpowiednio zoptymalizować treści, nagłówki oraz odnośniki w obrębie pozycjonowanego serwisu, względem zaproponowanych słów kluczowych.


- przeprowadzić optymalizację obrazków oraz grafik występujących na stronie.


- rozpocząć budowanie sieci odnośników (Link Popularity) prowadzących do pozycjonowanej witryny.

Bardzo często zdarza się, iż przeprowadzany audyt SEO, wykazuje iż zaprojektowana witryna nie spełnia większości wymagań użytecznego produktu interaktywnego. Nieodpowiednio przygotowany system CMS, niekiedy wymaga większych zmian w strukturze wewnętrznej. Po dokładnie przeprowadzonej optymalizacji typowo pod kątem wyszukiwarek, a także po naniesieniu odpowiednich poprawe w strukturze witryny, powinno nastąpić budowanie sieci odnośników do pozycjonowanej witryny.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena