Pamiętacie księgi skarg i zażaleń dostępne w czasach PRL? Zapewne i dzisiaj robiąc zakupy czasami chcielibyście wpisać do takiej księgi uwagi na temat jakości obsługi klienta w sklepach. Serwis http://Tajniacy.pl umożliwia wymianę opinii z tysiącami konsumentów!

Data dodania: 2007-09-14

Wyświetleń: 3742

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Inwazja Tajniaków
Niekompetentni sprzedawcy miejcie się na baczności! W Polsce każdego dnia sklepy i punkty usługowe wizytuje co najmniej kilkanaście tysięcy Tajniaków, czyli tzw. Tajemniczych Klientów. Oceniają oni jakość obsługi klienta na zlecenie sklepów, banków, stacji benzynowych, salonów samochodowych. Teraz do grona „zawodowych” testerów dołączyć mogą tysiące tzw. zwykłych konsumentów. Mogą oni bezlitośnie wytykać błędy sprzedawców, ale też chwalić ich profesjonalne podejście. A wszystko za sprawą nowego serwisu internetowego: http://Tajniacy.pl.

Tuba konsumentów
Nowy serwis to obecnie przede wszystkim forum dyskusyjne dla Tajniaków. Można na nim znaleźć zarówno praktyczne informacje dla osób chcących podjąć pracę w charakterze „Tajemniczego Klienta” (oferty pracy, opinie na temat firm zlecających badania), jak i kategorie przygotowane dla zwykłych konsumentów. Na szczególną uwagę zasługuje Strefa ocen, gdzie każdy Internauta może ocenić wybraną placówkę w oparciu o kilka kryteriów, takich jak wygląd i wygoda placówki, uprzejmość i kultura sprzedawcy, czy jakość produktu i usług posprzedażnych.

Forum ma się stać centrum wymiany informacji konsumenckiej. To tutaj konsumenci znajdą wskazówki, gdzie warto robić zakupy, a sprzedawcy dowiedzą się, jak poprawić jakość obsługi klienta. Niebawem uruchomiony zostanie także portal Tajniacy.pl, który zintegruje w jednym miejscu informacje związane z tematyką obsługi klienta i zakupów testowych.

Adres forum: http://Tajniacy.pl
Licencja: Creative Commons
0 Ocena