Każdy, kto zajmuje się sprzedażą, ma teraz ogromną szansę wprowadzić do swojej oferty nowatorski i bardzo ciekawy produkt. W dodatku taki, że praktycznie nie istnieje jeszcze na rynku a zapotrzebowanie jest przeogromne. Dodatkowym ułatwieniem jest fakt, że nie potrzeba do tego żadnych inwestycji. Wystarczy umiejętność skutecznego sprzedawania.

Data dodania: 2007-09-06

Wyświetleń: 6962

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Każdy, kto zajmuje się sprzedażą, ma teraz ogromną szansę wprowadzić do swojej oferty nowatorski i bardzo ciekawy produkt. W dodatku taki, że praktycznie nie istnieje jeszcze na rynku a zapotrzebowanie jest przeogromne. Dodatkowym ułatwieniem jest fakt, że nie potrzeba do tego żadnych inwestycji. Wystarczy umiejętność skutecznego sprzedawania.

Produktem, który zapewnia łatwą sprzedaż jest Kiosk Internetowy – skrzyżowanie udoskonalonego komputera z automatem do do wrzucania monet. Umożliwia on każdemu kto wrzuci monetę swobodne korzystanie z Internetu. Automat zajmuje tylko 1 metr kwadratowy powierzchni i można go postawić w każdym, publicznie dostępnym miejscu.

Oprócz tego, że ten Terminal Internetowy generuje bezpośrednie zyski w postaci pieniędzy za dostęp do ogólnoświatowej Sieci posiada jedną, szczególną cechę która sprawia, że jest niezastąpiony w lokalach typu puby, restauracje i hotele. Przyciąga klientów. I to mocno.

Cały biznes polega na tym by znaleźć chętnych do postawienia u siebie tej niezwykłej maszyny. Co ciekawe, właściciel lokalu wcale nie musi kupować web terminala. Wystarczy, że udostępni dystrybutorowi automatu tylko metr kwadratowy powierzchni, prąd i Internet, a bez żadnych inwestycji kiosk internetowy sam zacznie mu przyciągać, żądnych dostępu do Sieci klientów.

Drugą, bardzo ważną cechą terminala jest to, że jego sprzedawca nie musi martwić się o klientów. To częsty problem wielu biznesów – gdzie szukać potencjalnych kupujących. W przypadku Web Terminala lista ta jest bardzo długa.

Oto przykładowi klienci na terminal:

Restauracje
Kluby
Puby
Hotele
Ośrodki wczasowe
Biura podróży
Punkty informacji turystycznej
Sanatoria i szpitale
Stacje benzynowe
Centra handlowe i biurowce
Lotniska
Dworce
Porty
Stacje metra
Przystanki komunikacji
Kina (multipleksy)
Hale targowe i wystawowe
Uczelnie i szkoły
Muzea i galerie
Urzędy miejskie, ratusze i inne gmachy a administracji publicznej i samorządowej

Jak widać lista jest długa.

Biznes polegający na sprzedaży terminali posiada więc trzy potężne atuty:

1.Brak inwestycji sprzedawcy w towar

2.Znikome nasycenie rynku, przy ogromnych potrzebach

3.Bardzo długa lista potencjalnych klientów

Dystrybutor Kiosku Internetowego nie stawia praktycznie żadnych warunków co do współpracy, no może poza jednym - skutecznością! Może więc jest to biznes dla Ciebie
Licencja: Creative Commons
0 Ocena