Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wielu wydawców gazet dodaje często do nich perfumy, torebki, atlasy lub książki? Dlaczego wielkie koncerny do swoich produktów dołączają coraz to dziwniejsze gadżety? Przecież to wszystko kosztuje a cena pojedynczego egzemplarza produktu nie rekompensuje wydatku na gadżet.

Data dodania: 2007-09-06

Wyświetleń: 7923

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wielu wydawców gazet dodaje często do nich perfumy, torebki, atlasy lub książki? Dlaczego wielkie koncerny do swoich produktów dołączają coraz to dziwniejsze gadżety? Przecież to wszystko kosztuje a cena pojedynczego egzemplarza produktu nie rekompensuje wydatku na gadżet.

Okazuje się, że tego typu praktyki są znakomitym środkiem promocji. Jednorazowy wydatek, czasem nawet bardzo duży, w dłuższej czasowo perspektywie jest bardzo opłacalny, ponieważ przyciąga klientów do promowanego produktu.

Dziś nie wystarczy już oferować dobry produkt za przyzwoitą cenę. Współczesny klient wymaga szczególnego traktowania, oczekuje czegoś ekstra. Aby osiągnąć sukces i oddalić się od konkurencji trzeba się czymś znaczącym wyróżnić.

Stosowana przez wydawców prasy strategia wartości dodanej sprawdza się w każdym biznesie. Zapewnia ona nie tylko zdobycie nowych klientów, lecz także utrzymanie dotychczasowych, bo przecież konkurencja nie śpi.

Jak wykorzystać tę strategię w prowadzeniu lokali typu pub, bar czy restauracja?

Bardzo prostym i skutecznym sposobem na realizację tejże strategii jest wykorzystanie Terminala Internetowego.

Co to jest i co on daje?

Najkrócej mówiąc, Terminal Internetowy (zwany też Kioskiem Internetowym) to specjalnie przygotowany i wyposażony mocny komputer, który - jak automat z kawą - za pieniądze serwuje Internet. Umożliwia on między innymi dostęp do rozrywki i informacji w Sieci, łatwe korzystanie z poczty elektronicznej nawet z dala od domu, a także pozwala na rozmowy przez Gadu Gadu, Tlen lub Skype. Bez żadnego wysiłku, taka samoobsługowa maszyna pozwala na przyciągnięcie do lokalu nawet przechodniów, spragnionych dostępu do Internetu.

Wystarczy zacząć promować swój lokal jako Publiczny Punkt Dostępu do Internetu, a zagwarantuje to napływ nowych gości.

W przeciwieństwie do innych form promocji ta akurat sama zarabia na siebie i szybko się zwraca!

Kto mógłby chcieć korzystać z takiego Terminala Internetowego?

1.Młodzież, która tak często korzysta z poczty elektronicznej i internetowych serwisów informacyjnych i rozrywki, a nie ma przy sobie laptopa

2.Biznesmeni, który muszą mieć ciągły dostęp do internetu i na bieżąco sprawdzać pocztę elektroniczną

3.Turyści, który z odwiedzanego miasta i chcą swoim bliskim szybko wysłać pierwsze zdjęcia z wakacji

4.Każdy, kto chce (lub musi) szybko skorzystać z Internetu, będąc poza domem z radością powita znak: Publiczny Punkt Dostępu do Internetu.


Tego typu Kiosk Internetowy to jeszcze ciągle nowość na polskim rynku. Po spektakularnych sukcesach na Zachodzie wreszcie trafił do nas, gdzie mało kto w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak potężne i dochodowe jest to urządzenie.

W prosty sposób staje się elementem strategi wyróżnienia się. Elementem, który sprawi, że klienci nie tylko przyjdą do lokalu z terminalem, ale też chętnie skorzystają przy okazji z oferowanych w nim usług.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena