0
głosów
- +

Odzież robocza – poradnik (cz. 1)

Autor:

Aktualizacja: 08.03.2010


Kategoria: Uroda / Moda


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1603 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Odzież robocza jest niezbędna dla każdej firmy, by zrobić dobre wrażenie i zaprezentować firmę od najlepszej strony. Zaopatrzenie wszystkich pracowników w taką odziez jest dość itotne, jeśli zależy nam na dobrym imieniu firmy, jej wizerunku i promocji marki.


Odzież robocza jest niezbędna dla każdej firmy, by zrobić dobre wrażenie i zaprezentować firmę od najlepszej strony. Zaopatrzenie wszystkich pracowników w taką odziez jest dość itotne, jeśli zależy nam na dobrym imieniu firmy, jej wizerunku i promocji marki. Dodatkowo, ważne jest, by umozliwić swoim pracownikom nie tylko schludny wygląd, ale i zapewnić wygodę noszenia. Poradnik ten pomoże ci osiągnąć te cele.

Rodzaje odzieży roboczej

Jest wiele rodzajów odzieży roboczej do wyboru, która może być noszona w różnych kombinacjach, w zależności od okoliczności. Firmowa odzież ochronna to najczęściej spodnie, koszula, koszulka, bluza, ogrodniczki, marynarka, kapelusz i jakieś dodatkowe akcesoria – wszystko może być dostosowane do potrzeb użytkownika pod względem kolorów, marki itp. Trochę inna może być np. odzież medyczna.

Wygląd a funkcjonalność

Gdy postanawiasz zrobić inwestycję i ubrać swoich pracowników w dobrej jakości odzież roboczą, istotna kwestią będzie tutaj znalezienie złotego środka między tym, jak prezentuje się ubranie, a jego użytkowaniem. Na pewno pragniesz, by twoi pracownicy wyglądali jednocześnie elegancko i atrakcyjnie, a zarazem mieli pełną swobodę ruchów i wygodę noszenia odzieży. Nie zapominaj o tym.

Marka

Firmowa odzież jest wspaniałym sposobem na to, by zareklamować swoją firmę i przybliżyć światu jej nazwę. Nie warto tej okazji marnować. Postaraj się, by większość (najlepiej całość) personelu miała na sobie ubranie z wyhaftowanym lub nadrukowanym logo firmy i nosiła je już także jako odzież reklamowa. Nazwa firmy powinna być dobrze widoczna na ubraniu. To pomoże ci sprawić, że twoi klienci zapamiętają dobrze dobrą pracę, jaką wykonali twoi pracownicy.

Więcej informacji w drugiej części artykułu Odzież robocza - poradnik


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij