Jeśli zastanowić się chwilę nad tym pytaniem można dojść do wniosku, że nic nie można już stworzyć - ponieważ wszystko zostało już wymyślone, a teraz da się jedynie korzystać z tego niezwykle bogatego dorobku, by przerabiać, dodawać, modyfikować. Można się zgodzić z takim zdaniem lub nie, ale można też mimo wszystko próbować iść krok dalej, ku nowemu i nieznanemu.
Można też spojrzeć na to zagadnienie z drugiej strony - na każdy fragment ludzkiej działalności. Rozciągając ten problem na sztukę, literaturę, muzykę i tak dalej można powiedzieć również, że wszystko już było i nic nie będzie. A jednak co jakiś czas pojawia się ktoś, kto dokłada swoją cegiełkę do ogromnego muru ludzkich osiągnięć. A więc można stworzyć coś, co nawet jeśli nie jest całkowicie nowe, to jednak dodaje coś dotąd nieznanego. Można to łatwo stwierdzić na podstawie muzyki (nie tej z radia), w której co rusz słychać inspirację nową technologią. Kwestia dziecięcych rozrywek wbrew pozorom nie jest od wysokiej sztuki tak bardzo daleka. Trzeba sobie powiedzieć jasno, że zwyczajne kolorowanki nie są może sztuką przez duże S, ale są przecież przeznaczone do czegoś zupełnie innego. Mają dzieciom dawać rozrywkę oraz je uczyć. Podobnie rzecz się ma z grami oraz bajkami dla dzieci. Prowadzą one często do bardzo konkretnej wiedzy, nawet takiej, że takie kategorie usług jak pomoc drogowa Poznań uwzględnia w swoim rozwoju budując coraz większe i szersze drogi. Dzieci mogą się czasem dowiedzieć dlaczego w Warszawie tworzą się duże korki, a do Krakowa turyści przyjeżdżają częściej niż do Wrocławia. Z całą pewnością jeszcze wszystko nie zostało powiedziane.
Fallout 2 to gra, która, mimo swoich ograniczeń technologicznych z końca lat 90., zapisała się na stałe w historii jako jedna z najważniejszych produkcji RPG. Jej unikalne połączenie surowej grafiki, czarnego humoru i niesamowitej swobody w podejmowaniu decyzji do dziś przyciąga rzesze fanów. Dzięki oddaniu społeczności graczy, gra przeżywa renesans, będąc przerabiana na nowoczesne silniki graficzne, takie jak ten znany z Fallout 4. Co sprawia, że Fallout 2 jest tak wyjątkowy i nieśmiertelny?