Skutecznie prowadzony e-mail marketing jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces w każdym biznesie internetowym, niezależnie od tego, czy prowadzimy sklep Internetowy, czy bloga, współpracując z danym programem partnerskim.

Data dodania: 2013-10-31

Wyświetleń: 982

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Do głównych zalet zalicza się przede wszystkim utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji ze swoimi subskrybentami, którzy mogą stać się stałymi klientami. Relacje oczywiście, jak i cały e-mail marketing, należy budować w odpowiedni sposób, aby tak się zdarzyło.

Zauważ, że posiadając sporą listę, którą zręcznie kierujesz, możesz ograniczyć znacznie koszty wynikające z pozycjonowania Twoich serwisów. Potrzeba bycia na pierwszym miejscu przy bardzo trudnej frazie znika, ponieważ można to zastąpić doskonałym e-mail marketingiem, który zbiera lwią część ruchu, który posiadasz, dzięki czemu mając nawet dwa razy mniejszy ruch od konkurencji możesz być znacznie bardziej skuteczny w swoich działaniach. Wystarczy, że odpowiednio pokierujesz swoją listą.

Szczypta kreatywności, trochę włożonego wysiłku i efekty mogą być zaskakująco dobre.

Przykładowo organizujesz konkurs i wysyłasz odpowiednią informację na skrzynkę e-mail . Konkurs polega na tym, ze ramach podziękowania za to, że dana osoba jest Twoim subskrybentem, ma ona możliwość otrzymania kursu czy towaru zupełnie za darmo lub ze sporą zniżką, jeśli dziesięciu  jego znajomych polubi nasz fan page/ zapisze się na naszą listę/ dokona zakupu. 

Znalezienie dziesięciu osób, które polubią naszą stronę, nie jest wielkim osiągnięciem, a docieramy w ten sposób do naprawdę sporej liczby potencjalnych klientów po znacznie niższych kosztach niż pozycjonowanie. Oczywiście dokładnie trzeba to sobie wyliczyć, jednak chodzi tu przede wszystkim o to, że możliwości naszych działań marketingowych znacznie się zwiększają w momencie, w którym posiadamy listę kontaktów i wiemy, jak zarabiać na liście kontaktów.

Każdy poważny e-marketer działa w ten sposób, dlatego jak najszybciej postaraj się wdrożyć tę metodę do własnego e-biznesu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena