By stworzyć własną markę w Internecie, potrzebne Ci konkretne narzędzia. Jeśli więc masz już pomysł na siebie i chcesz zacząć tworzyć własną markę w Internecie i pozyskać więcej klientów, powinieneś wykorzystać narzędzia, które są dostępne na wyciągnięcie ręki. Jedyne, co musisz zrobić, to sięgnąć po nie i nauczyć się, w jaki sposób ich używać.

Data dodania: 2013-05-16

Wyświetleń: 1796

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

W jaki sposób wykorzystać bloga do autopromocji?

Po co mi blog?

No jak to po co? Będziesz mógł opisywać swoje bogate życie imprezowe i wklejać zdjęcia z wakacji…stop, żartuję! W ten sposób na pewno nie stworzysz własnej marki. Najwyżej możesz ją zepsuć i sprawić, że raczej nikt nie będzie traktował Cię poważnie. O współpracy nie wspominając.

Blog to narzędzie marketingowe, które powinno pomagać Ci w stworzeniu Twojego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Żeby to zrobić, powinieneś regularnie zamieszczać na nim ciekawe, inspirujące wpisy.

Skup się na swojej grupie docelowej

Spraw, żeby Twoje artykuły na blogu inspirowały ją do działania. W ten sposób sprawisz, że Twoi czytelnicy zamienią się w Twoich potencjalnych klientów i jeśli nie zwiniesz się z rynku lub też z blogosfery, to duże prawdopodobieństwo, że zaczną nawiązywać z Tobą dialog oraz kupować Twoje usługi.

Podczas swojej kilkuletniej kariery blogera zauważyłem, że im więcej publikuję ciekawych treści, tym większe mam „powodzenie” w Internecie. Co to oznacza? Oznacza to, że więcej ludzi trafia na moją stronę, zapisuje się na moje listy mailingowe, pyta o możliwości współpracy ze mną oraz korzysta z moich usług. Publikuj regularnie swoje wpisy, a stworzysz profesjonalną markę!

Czy musisz czekać, aż Twój blog będzie miał dużą oglądalność?

Jeśli piszesz ciekawe i wartościowe artykuły, możesz pokusić się o współpracę z innymi blogerami lub portalami z dziedziny, którą się zajmujesz. To zdecydowanie wzmocni Twoją osobistą markę, ponieważ ludzie będą automatycznie kojarzyli Cię z innymi profesjonalistami. Pod swoim artykułem możesz zamieścić swoje imię, nazwisko oraz link do swojego bloga i w kilka dni zyskasz pierwsze odwiedziny na swojej stronie. Jest to tylko jeden z wielu mechanizmów marketingowych i sposobów promocji siebie oraz swojego bloga. 

Jak wykorzystać autoresponder, by przyciągnąć więcej klientów i zautomatyzować swój biznes?

Czym jest autoresponder?

Autoresponder to narzędzie, które pozwala zautomatyzować Twój biznes, ustawiając kolejkę maili, dzięki którym możesz nawiązać relację z Twoimi potencjalnymi klientami. W ten sposób użytkownik Twojej strony lub bloga, po zapisaniu się na Twoja listę, może zapoznawać się stopniowo z przekazywaną przez Ciebie wiedzą. Ponadto, odpowiednie ustawienie częstotliwości maili pozwala na ciągły kontakt z Twoimi klientami oraz budowanie ciekawych relacji.

W jaki sposób wykorzystać autoresponder w biznesie?

Darmowe i płatne kursy e-mailowe

Jest to bardzo ciekawy sposób na stworzenie relacji z użytkownikami Twojego bloga i umocnienia Twojej marki. Darmowe kursy e-mailowe pozwalają użytkownikowi zapoznać się z Twoimi usługami całkowicie bez ryzyka i co ważne – osiągnąć konkretny rezultat w swoim życiu, karierze lub biznesie. Kurs darmowy powinien mieć kilka części – optymalna liczba to cztery. Po zakończeniu darmowego kursu możesz zaproponować użytkownikom udział w płatnej wersji i w ten sposób zwiększać swoje zarobki. Staraj się nawiązywać jak najlepszą relację ze swoją listą mailingową, ponieważ ona pozwoli Ci prowadzić lepsze życie w przyszłości.

Wysyłanie prezentów do nowych użytkowników

Jeśli możesz przekazać ciekawą wartość swoim użytkownikom, np. darmowego ebooka, promocyjny udział w konsultacji lub szkolenia, to warto taki prezent dać użytkownikom w zamian za zapis na Twój newsletter. W ten sposób nawiążesz relację z użytkownikami i pokażesz, że warto inwestować w Twoje płatne produkty. Następnie możesz przesyłać im ciekawostki na temat Twojej branży, informacje na temat nowości na stronie, produktów i usług, a także kontaktować się z nimi telefonicznie.

Następne narzędzia poznasz już wkrótce!

Życzę Ci powodzenia i sukcesów w budowaniu swojej profesjonalnej marki.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena