Czy wiesz jak copywriter wykorzystuje nawet najnudniejsze informacje o firmie, by stworzyć ciekawą i przekonującą ofertę reklamową? Przeczytaj poniższy artykuł, by się tego dowiedzieć.

Data dodania: 2009-12-02

Wyświetleń: 3615

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

W copywritingu ważne jest, by copywriter piszący tekst ofertowy bardzo dokładnie zaznajomił się z prezentowanym produktem. Dość często nawet najnudniejsze informacje i szczegóły dotyczące produktu mogą się przydać podczas pisania przekonującego tekstu.

Informacje dotyczące tworzenia produktu i materiałów wykorzystywanych w procesie produkcji mogą być bardzo ważne w copywritingu. Dane związane z jakością wykorzystywanych materiałów lub składników produktu mogą pomóc w pisaniu skutecznej oferty reklamowej szczególnie w sytuacji, w której copywriter nie ma możliwości obejrzenia reklamowanego produktu.

Jakie informacje powinien mieć copywriter?

Informacje na temat reputacji i pozycji firmy na rynku

Od ilu lat firma działa na rynku? Jaka jest jej wielkość i co się na nią składa? Jakie ma doświadczenie? Gdzie się znajduje - w przypadku, gdyby miało to jakiś wpływ na postrzeganą wartość produktu.

Pracownicy

Czy pracownicy i właściciel mają jakieś nadzwyczajne umiejętności lub doświadczenie? Czy pracownicy firmy: kadra badawczo-rozwojowa, projektanci, inżynierowie czymś się wyróżniają?

Materiały i ich jakość

Czy przedsiębiorstwo posiada dane, które potwierdzałyby wysoką jakość używanych materiałów? Testy przeprowadzone w laboratoriach? Certyfikaty jakości, atesty? Czy firma może pochwalić się: wysoką użytecznością produktów, łatwością użytkowania, wysoką dbałością o szczegóły?

Produkcja

Czy przedsiębiorstwo wykorzystuje specjalne maszyny? Czy jest w posiadaniu patentów? Jeśli tak jest, to czy klient w związku z tym będzie miał jakieś wymierne korzyści?

Prędkość dostawy


W jakim terminie zamówienie zostanie zrealizowane? Być może szybka dostawa ma dodatkową wartość dla klienta i świadczy np. o świeżości produktu?

Opakowanie

Jak wygląda opakowanie, z jakich materiałów zostało wykonane? Czy umożliwia łatwy transport, gwarantuje świeżość produktu, czystość?

Licencja: Creative Commons
0 Ocena