Gadżety firmowe są dziś równie chętnie stosowaną formą reklamy, jak spoty telewizyjne, radiowe, czy też różnego rodzaju banery internetowe lub ulotki rozdawane na chodniku przechodniom. To, co jednak wyróżnia kubki firmowe z logo to fakt, że zapewniają one ogromne korzyści wizerunkowe stosunkowo niewielkim kosztem.

Data dodania: 2021-07-16

Wyświetleń: 691

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Ile kosztuje kubek firmowy z własnym napisem?

Ile konkretnie kosztują takie gadżety reklamowe, a także z jakiego powodu warto po nie sięgać?

Idealne gadżety reklamowe

Zanim jednak przejdzie się do najważniejszych spraw, czyli tych związanych z ceną kubków reklamowych, najpierw warto sobie odpowiedzieć na pytanie, z jakiego powodu są to tak często i chętnie stosowane gadżety? Czym powinny charakteryzować się gadżety reklamowe i jak w taką charakterystykę wpisują się właśnie kubki?
Idealny gadżet reklamowy to taki, który chętnie jest używany przez klienta. Jeśli wybierze się coś, co nie przypadnie do gustu klientowi lub też co gorsza, będzie dla niego bezużyteczne, to nawet pomimo najładniejszego wzoru, czy też najwyższej ceny dla przedsiębiorcy, taki gadżet trafi do śmieci. Jak więc widać, kluczowe w tym wypadku jest to, aby stosowany dodatek był dla klienta przydatny, co sprawi, że będzie on cały czas używany, a logo na nim zawarte będzie odpowiednio eksponowane. Kolejną ważną cechą dobrego gadżetu reklamowego jest to, aby był on trwały. Nie może dochodzić w tym wypadku do tego, aby dodatek się szybko niszczył, a logo na nim traciło swój pierwotny wygląd.

Jak w tym wypadku prezentuje się kubek reklamowy? Jak się okazuje rewelacyjnie, ponieważ kubki używane są nie tylko w domu, lecz również w pracy, a ich zastosowanie jest bardzo szerokie, począwszy od picia zwykłej wody, po tak uwielbianą kawę lub herbatę.

Jakie zalety posiadają kubki reklamowe?

Zanim jednak przejdzie się do głębszej analizy tego, jak prezentuje się cena kubków reklamowych, najpierw warto poznać jeszcze to, jakie są ich konkretne zalety. Jakie zatem cechy kubków reklamowych powodują, że przedsiębiorcy tak chętnie po nie sięgają?
Nie da się ukryć, że oprócz tego, że kubki są tak chętnie używane przez klientów, to są one również bardzo wdzięcznym miejscem na umieszczenie na nich loga. Kubek firmowy z nadrukiem daje o wiele więcej miejsca na logo lub nazwę firmy niż przykładowo długopis. Co więcej, logo można umieścić po obu stronach danego naczynia, a także dostosować je do gustów i upodobań klientów.

Co wpływa na cenę kubka reklamowego?

Jak zatem widać, kubek firmowy z logo to bardzo atrakcyjny produkt dla przedsiębiorcy, lecz również dla klienta. Niewątpliwą zaletą jest w jego przypadku cena, która jest zdecydowanie niższa niż dużych akcji marketingowych opierających się np. na billboardach. Jak to jednak wygląda w szczegółach i z czego wynika dana cena kubka reklamowego?

Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem wpływającym w bezpośredni sposób na cenę, jest w tym wypadku zamawiana ilość kubków. Jeśli wybierze się ich niewielką ilość, powiedzmy kilkadziesiąt sztuk, to kwota zamówienia będzie znacznie wyższa, niż jakby zamówiło się kubków kilkaset. Warto więc w tym miejscu przemyśleć sprawę i przeanalizować, czy lepszym pomysłem nie będzie większa ogólna kwota zamówienia, lecz mniejsza jednostkowa.
Nie da się ukryć, że kolosalne znaczenie dla ceny kubków reklamowych ma to, jaka została użyta do ich produkcji technologia. Kluczowe w tym wypadku jest to, w jaki sposób naniesione zostało logo, jak wykonane zostało malowanie kubka i jak będzie ono trwałe. Oczywiście im technologie lepsze, tym cena rośnie. Jak to jednak prezentuje się w szczegółach i pomiędzy czym można wybierać, kupując kubki reklamowe?

Jakie są technologie wykonywania kubków reklamowych?

Jak można się łatwo domyślić, technologia wykonania kubka oraz obecnego na nim nadruku, ma zdecydowanie największy wpływ na cenę, lecz przede wszystkim na jakość danego egzemplarza. Pomiędzy czym zatem można wybierać i jak dane technologie produkcyjne się prezentują?

Zdecydowanie najczęściej i najchętniej stosowaną technologią wykonywania dekoracji na kubku reklamowym jest HydroColor. Dzięki niej możliwe jest pokrycie zewnętrznej strony kubka właściwie dowolnym kolorem, a także jednocześnie naniesienie na nią różnego rodzaju zdobień. Szczególnie poleca się w tym wypadku skorzystanie z technologii Soft Touch, czyli powłoki dającej efekt miękkości po jej dotknięciu. W przypadku powierzchni kubków daje to naprawdę niezwykłe efekty.

Oczywiście to nie wszystko, co może zostać wykorzystane do zdobienia kubków. Inną, znacznie tańszą, choć wcale nie gorszą jakościowo metodą, jest piaskowanie. Metoda ta polega na mechanicznej ingerencji w strukturę kubka i wyżłobieniu w nim odpowiednich wzorów.
Na koniec warto jeszcze wspomnieć o najstarszej formie wykonywania dekoracji na kubku, czyli o nadruku. Zdecydowanie największą zaletą tego typu rozwiązania jest jego uniwersalność, ponieważ można go wykorzystać właściwie na każdym materiale wykonania kubka. Sprawdzi się rewelacyjnie bez względu na to, czy będzie to szkło, czy też ceramika. Nadruk można wykonać prostym i tanim sposobem, czyli zwykłą kalkomanią, która jednak nie jest zbyt trwała lub też skorzystać z nowoczesnej technologii Xpression.

Cena kubka reklamowego

Na koniec pozostaje jednak najważniejsze pytanie, czyli ile to tak naprawdę wszystko kosztuje? Jak przedstawiają się ceny, jeśli chodzi o kupowanie kubków reklamowych?
Biorąc pod uwagę jakość wykonania, zastosowaną technikę nadruku, grawera czy też innego typu naniesienia na kubek warstwy dekoracyjnej oraz rzecz jasna ilość zamawianych sztuk, cena jednostkowa powinna wahać się od około dwóch złotych netto za sztukę, do nawet około sześciu złotych, jeśli wybierze się produkt najwyższej jakości i wykonany najnowocześniejszymi technologiami.

Partnerem artykułu jest firma Premier Group, oferująca kubki z nadrukiem. 

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena