Gadżety reklamowe nie muszą mieć ogromnych rozmiarów, by skutecznie zachęcać klientów do korzystania z oferty danej firmy. Okazuje się bowiem, że nawet niewielki kubek lub prosta koszulka mogą zapewnić świetne efekty.

Data dodania: 2014-07-12

Wyświetleń: 880

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Kubki z nadrukiem są bardzo prostymi i niewielkimi przedmiotami, jednak drzemie w nich wielki potencjał. Każdy z nich jest bowiem nie tylko praktycznym naczyniem, ale również ozdobą w każdym domu i biurze. Koszulki z nadrukiem sprawdzają się natomiast, gdyż noszące je osoby reklamują daną firmę w każdym miejscu w jakim się pojawiają. Ponadto, gdy widzimy osobą noszącą koszulkę reklamową, odnosimy wrażenie, że dane przedsiębiorstwo musi mieć bardzo ciekawą i atrakcyjną ofertę, skoro inna osoba dobrze się czuje nosząc koszulkę z jej logo. Warto jednak pamiętać, że przy projektowaniu koszulki z nadrukiem czy kubka reklamowego można popełnić wiele błędów, które sprawią, że gadżety te nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.

Najczęściej zgłaszanym zarzutem jest nieczytelność napisów na gadżecie. Dzieje się tak najczęściej, gdy zamówione koszulki lub kubki z nadrukiem są ozdobione napisami o zbyt małej czcionce. Błąd taki pojawia się najczęściej, gdy gadżety są projektowane przez początkującego grafika, który nie do końca zdaje sobie sprawę z faktu, że napis na ekranie komputera o wysokiej rozdzielczości nie będzie wyglądał tak samo na malutkim kubeczku. Problem z nieczytelnością może pojawić się także wtedy, gdy klient wymaga od firmy produkującej gadżety reklamowe użycia do ich wykonania złych kolorów - żółte napisy na białej koszulce są gorzej widoczne niż napisy niebieskie czy czerwone. Problematyczna jest również kwestia ustalenia palety barw, z której ma korzystać firma tworząca kubki czy koszulki z nadrukiem. Zazwyczaj klienci są niezadowoleni z kolorów nadruku, gdy wybierają paletę barw dla materiałów powlekanych (gładkich), a chcą by była ona zastosowana na materiale matowym np. na koszulce lub smyczy.

Kolory na materiałach matowych nie będą bowiem tak żywe i intensywne jak w przypadku materiałów powlekanych. Warto jednak zaznaczyć, że doświadczeni graficy i projektanci zwrócą klientowi uwagę na ten aspekt i wytłumaczą, że efekt pracy będzie nieco inny. Mimo że projektowanie kubków i koszulek reklamowych, które przyciągną klientów nie jest bardzo proste, warto korzystać z tej formy promocji swojej firmy. Cechuje się on bowiem bardzo wysokim współczynnikiem efektywności do ceny kupna jednej koszulki czy kubka, a przecież każda firma chce, by reklama była jak najskuteczniejsza.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena