Obecnie, już na etapie pakowania musimy zrobić dobre wrażenie, bo przecież dobre wrażenie robi się tylko raz.
Dobry pomysł to podstawa
Prawdę mówiąc, przy pakowaniu ogranicza nas tylko i wyłącznie nasza kreatywność. Dlatego, pakując produkt dajmy się ponieść wodzy fantazji i przygotujmy opakowanie, które będzie sprawiało radość przy odpakowywaniu. Ta prosta filozofia pozwoli na zwiększenie dobrych opinii wśród klientów i może polepszyć relacje na płaszczyźnie konsument - marka.
Nie mniej, nie należy zapominać o tym, że pudełko to musi zostać przetransportowane do odbiorcy, dlatego przy wyborze trzeba również kierować się trwałością materiału. Przecież chcemy, aby nasz produkt dotarł do klienta w jednym kawałku, prawda? Zwróć uwagę, aby pudełko nie tylko było ładne, ale też było przystosowane do transportu.
Wybór należy do Ciebie
W sklepie internetowym, pudełko odgrywa ważną rolę podczas budowania doświadczenia klienta z marką, dlatego musi ono być spójne z marką i przemyślane. Staraj się w jakiś sposób nawiązać do filozofii działania firmy, która wysyła produkt. Może to być budowanie relacji już na etapie odpakowywania, czyli chociażby tekst z osobistymi podziękowaniami, czy ciekawostkami na temat danego produktu. To również może być umieszczanie obrazków, czy ogólne wzbogacanie warstwy wizualnej opakowania. Pamiętaj, opakowanie nie musi być klasyczne, możesz je spersonalizować pod własne upodobania.
O opakowaniach przeczytasz także na stronie porady.org.
Drugie życie pudełka
Obecnie coraz więcej osób zwraca uwagę na ekologiczne aspekty podczas zakupów w internecie, dlatego zadbaj o to, aby wykorzystywać pudełka jak tylko możesz. Dobrym pomysłem jest przerabianie starych, zniszczonych opakowań na wypełniacze, aby pozbyć się zbędnej folii bąbelkowej. Zachęcaj swoich klientów, aby oni również dawali drugie życie pudełkom. Odbije się to pozytywnym echem wśród konsumentów i na pewno zwiększy to pozytywny wizerunek marki.
Spersonalizowane pudełko, dlaczego?
- Buduje pozytywny obraz marki w świadomości konsumentów,
- powodują radość podczas odpakowywania produktu,
- wyróżniają się na tle innych, zwykłych opakowań,
- spersonalizowane pudełko zwiększa szanse, że klient pochwali się nim w internecie, a co za tym idzie zrobi darmową reklamę,
- zwiększają wrażenie, że produkt jest bardziej profesjonalny, przygotowany z najwyższą starannością.
To tylko kilka argumentów mówiących dlaczego warto personalizować pudełka. Mimo, że jest to dodatkowa praca, ze względu na projektowanie, wymyślanie i realizację, to i tak przyniesie to wiele pozytywnych efektów.
Szukasz designerskich pudełek dla swojej firmy? Sprawdź ofertę na Packhelp.