Długopisy
Długopisy jako gadżet reklamowy od zawsze były lubiane, przez potencjalnych klientów. Można powiedzieć, że długopisy mają w sobie coś magicznego, co oddziałuje na nas i mówi nam podświadomie, że musimy je wziąć. Jeżeli więc chcemy zainwestować w jakiś firmowy gadżet, długopis jest popularnym i bardzo lubianym gadżetem.
Smycze
Podobnie jak długopisy, smycze od kilku lat cieszą się niezwykłą popularnością. Używane są głównie do noszenia identyfikatorów oraz kluczy. Jest to więc gadżet, z którego prawie każdy z nas korzysta. Warto więc pomyśleć o nadrukowaniu logo naszej firmy właśnie na tym przedmiocie.
Balony z helem
Ten gadżet przypadnie do gustu szczególnie dzieciom. Często bywa też używany jako ozdoba np. podczas targów lub innych branżowych zlotów. Unoszący się za sprawą helu balonik z naszym logo, na pewno przykuję uwagę wielu osób, warto więc zainwestować kilka złotych w tego typu gadżeto-ozdobę.
Pendrive
Jeszcze nie tak dawno, pendrivy z nadrukowanym logo cieszyły się bardzo dużą popularnością. Każdy potrzebował bowiem, małego nośnika do przenoszenia danych cyfrowych. Dziś jednak, pendrivey powoli zostają wypierane, przez technologie tzw. „chmury”, która pozwala nam przechowywać nasze dane w internecie.
Power banki
Można powiedzieć, że jest to gadżet, który wszedł na miejsce pendrivów. Power banki, to proste urządzenia, które pozwalają nam dostarczyć dodatkową energię do naszego smartphona. Jest to więc dość pożądany przedmiot szczególnie przez młodsze pokolenie, które nie rozstaje się nawet na chwilę ze swoim telefonem. Warto więc, kupić kilkaset sztuk tego gadżetu i nadrukować na nim nasze logo, jeżeli naszą grupą docelową są osoby w młodym wieku.
Nie zapomnijmy jednak o e-marketingu
Oczywiście to tylko niektóre z możliwych do rozdania swoim obecnym i przyszłym klientom, gadżetów reklamowych. Nie ważne jednak czy zdecydujemy się na długopisy, czy balony z helem, musimy pamiętać o tym, że w dzisiejszych czasach najważniejsza jest promocja naszego biznesu w internecie. Rozdawanie firmowych gadżetów powinno być jedynie dodatkiem, do innych akcji marketingowych naszej firmy.