Internet to podstawowe narzędzie komunikacyjno-informacyjne. Nie bez powodu mówi się, że to, czego nie można znaleźć w sieci, w rzeczywistości nie istnieje.

Data dodania: 2016-10-12

Wyświetleń: 1120

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Podstawowym narzędziem w tej kwestii jest strona internetowa. Wiadomo jednak, że samo posiadanie odpowiedniej witryny nie wystarcza, konieczna jest jej odpowiednia optymalizacja, czyli działania, dzięki którym przedmiotowa strona internetowa będzie atrakcyjna nie tylko dla potencjalnych klientów, ale przede wszystkim dla wyszukiwarki.

Ową atrakcyjność umożliwia pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach. Ogólnie rzecz ujmując jest szereg czynności, dzięki którym witryna znajdzie się w czołówce wyników wyszukiwania.

Skuteczne pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony w Google, nota bene, najpopularniejszej wyszukiwarce, to proces długotrwały, wymagający regularnej modernizacji i modyfikacji. Bardzo ważne są również narzędzia wykorzystywane w procesie pozycjonowania.

Istotną funkcję na tej płaszczyźnie odgrywają słowa kluczowe, czyli frazy, na których podstawie potencjalni odbiorcy poszukują konkretnych informacji.

Przykładowo, pozycjonowanie strony internetowej firmy krawieckiej najprościej wykonać za pomocą fraz związanych z branżą, np. „usługi krawieckie”, „szycie na miarę”, „eleganckie sukienki” itp. Frazy powinny być unikalne i jednocześnie atrakcyjne dla wyszukiwarki Google.

Warto wiedzieć, że stronę www można skutecznie wypozycjonować dla kilku słów kluczowych, zwiększając tym samym szansę na zwiększenie odwiedzin. Pozycjonowane frazy powinny być popularne i wartościowe. Pomocnym rozwiązaniem są w tej kwestii sugestie Google – wyszukiwarka ta dysponuje narzędziami, które potrafią wskazać zakładaną liczbę miesięcznych wyświetleń poszczególnych słów kluczowych. W praktyce oznacza to, że lepiej wybrać frazę rozbudowaną, np. „pozycjonowanie stron Wrocław” lub „skuteczne pozycjonowanie” niż pozycjonować stronę wyłącznie dla frazy „pozycjonowanie”. Praktyka dowodzi, że atrakcyjniejsza okazuje się pierwsza pozycja w mniej popularnych frazach, niż czwarta lub dalsza w tych najczęściej wybieranych. Przeważająca ilość osób odwiedza strony, które znajdują się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, im dalsza pozycja, tym mniejsze prawdopodobieństwo pożądanych efektów pozycjonowania.

Zlecając pozycjonowanie strony w Google warto zwrócić uwagę na to, oferta uwzględniała wypozycjonowanie strony w taki sposób, by znalazła się na jednym z trzech pierwszych miejsc.

Najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście pozycja pierwsza, jednakże osiągnięcie tego wyniku oraz jego utrzymanie przez dłuższy czas, to poważne wyzwanie da firm oferujących pozycjonowanie stron.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena