Marketing przyciąga pewne słowa i sformułowania. Jest to widoczne zwłaszcza w sieci, gdzie niemal każda firma istnieje i gdzie stara się reklamować. Dla większości firm strona internetowa to podstawa. Jednak sama witryna to nie wszystko. Najważniejsza jest treść, z którą zetknie się potencjalny klient, gdy ją odwiedzi.

Data dodania: 2014-12-01

Wyświetleń: 2147

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Treść w większości nijaka i banalna, choć wydawać by się mogło, że wysokiej jakości.

Rodzaje tekstów na stronach internetowych

Na większości stron internetowych, którymi poszczycić się mogą rodzime przedsiębiorstwa, znajdziemy kilka podstawowych zakładek. W zakładce O nas znajdziemy informacje na temat samej firmy, jej historii, początków oraz profilu działalności. Oferta wprowadzi nas w zakres usług danej firmy, Kontakt zawiera dane niezbędne w sytuacji, gdy chcemy skontaktować się z usługodawcą, a w Galerii obejrzymy zrealizowane zlecenia lub inne uwiecznione na zdjęciach obrazy związane z firmą, jej życiem bądź działalnością. W zależności od rodzaju firmy, na stronach internetowych znajdziemy także opisy produktów, aktualności, referencje czy inne szczegółowe zakładki. Co decyduje o tym, że skorzystamy z usług właśnie tej firmy, a nie innej?

Jak pisać na stronie internetowej

To, czy zdecydujemy się wejść na daną stronę internetową, podyktowane jest tym, czy interesuje nas jej tematyka. Czy zdecydujemy się zostać na niej przez dłużą chwilę, jest już zależne od zamieszczonych na niej tekstów. Te nie tylko nie mogą być zdawkowe, ale także nie mogą być banalne. Tymczasem trudno byłoby wskazać choć kilka witryn, na których nie spotkamy się z najwyższą jakością, najwyższymi standardami, spełnianiem potrzeb klienta, zrównoważonym rozwojem czy doskonałym rozwiązaniem. Gdzie nie spojrzymy, otaczają nas najlepsze produkty i profesjonalne usługi, wszystko najlepszej jakości, oferowane i przygotowane w trosce o klienta. Co oznacz to w praktyce? Nic.

Jak pisać na stronę internetową

Aby zatrzymać internautę na stronie internetowej, mamy tylko chwilę. Albo zainteresujemy go chwytliwym pierwszym zdaniem, albo na samym wstępie stracimy potencjalnego nabywcę naszych usług. Jak więc pisać? Liczy się pomysł, interesująca historia, nieznany fakt, detal, pozornie nic nieznaczący szczegół, coś co skupi na sobie uwagę czytelnika, by zechciał on przejść do kolejnego zdania, kolejnej zakładki. Ciekawość – oto klucz do sukcesu. Tekst, który rozbudzi w czytelniku ciekawość, ma szansę spełnić swoją rolę i przekonać go właśnie do nas. Warto zrezygnować więc z nic niewznoszących frazesów zachwalającą wysoką jakość i profesjonalne wykonanie produktów lub usług. Choć nie zawsze da się ich uniknąć, niech nie stanowią fundamentu naszej strony internetowej – to jedna z zasad marketingu internetowego.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena