Reklamy można spotkać już wszędzie: na ulicy w telewizji, czy w Internecie. Gdziekolwiek nie pójdziemy otaczają nas kolorowe  reklamy z różnych branż. Dlaczego tak się dzieje? Jest coraz większa konkurencja i każda firma chce zostać zauważona. 

Data dodania: 2013-08-05

Wyświetleń: 1290

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Skuteczna strategia promocji

Prawie każda firma posługuje się promocjami sprzedaży, czy swoich usług w ramach strategii przyciągania i zachęcającej konsumentów do skorzystania z usługi, czy kupna. Firmy prześcigają się w pomysłach aby, tylko przyciągnąć do siebie klienta i zwiększyć sprzedaż.

Oto kilka przykładów promocji lub okazji cenowych, które są stosowanie przez firmy:

 - Potrzebujesz szybkiej poprawy sytuacji. Może konkurencja wchodzi na Twój obszar rynku i musisz zareagować na jego działanie. Przyciągnij uwagę klientów imprezą specjalna, czy konkursem.

- Klienci nie próbują nowego produktu.  Może powinieneś obniżyć cenę i zredukować ryzyko strat.

- Chcesz wzmocnić wrażenie po reklamie. Zależy ci, żeby klient się czegoś nauczył, więc sam naucz się jednego: nagradzaj klientów przywołujących wspomnienia po obejrzeniu twojej reklamy.

- Potrzebny ci sposób na zmierzenie skuteczności Twojej reklamy. Narzędzie promocyjne, takie jak kupony, pozwalają ocenić reakcję na Twoją reklamę.

 - Masz firmę stacjonarną, a chcesz reklamować się również na stronach www.  W Internecie jest wiele serwisów, które dają możliwość promowania produktów lub usług za niewielkie pieniądze, a nawet za darmo.  

Za pomocą promocji można dużo osiągnąć, ale bez względu na cel, jaki ci przyświeca, będą to przynajmniej te trzy korzyści: promocja zachęci do próbowania produktu lub usług, zbuduje ich świadomość i nagrodzi lojalność, co w efekcie zawsze zwiększy sprzedaż, nawet jeśli tylko na jakiś czas. Odpowiedni dobór tych trzech czynników sprawi, że potencjalni klienci staną się lojalnymi użytkownikami. Utrzymuj wyważony program promocyjny, a utrzymasz sprzedaż. Promocje sprzedaży mają duży wpływ na pozostałe działania związanej z reklamą i sprzedażą. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena