W dzisiejszych czasach, gdy bardzo liczymy swój czas, mnóstwo spraw załatwiamy przez Internet, robimy zakupy, kupujemy bilety, organizujemy wakacje itp. Dlaczego więc taka forma zakupów nie miałaby wkroczyć do kwiaciarni.

Data dodania: 2013-01-04

Wyświetleń: 1512

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Posiłkowanie się Internetem pozwala na oszczędność czasu oraz daje możliwość zapoznania się z większą liczbą ofert.

Nic więc dziwnego, iż Internet już klika dobrych lat temu wkroczył i w branżę kwiatową.

W jednym miejscu można zapoznać się z przebogatą ofertą bukietów, usług florystycznych oraz materiałów kwiatowych i zamówić towar czy usługę np. czyszczenia grobów. Oferta internetowa może jest troszkę droższa, gdyż doliczyć trzeba koszty przesyłki, ale i to nie zniechęca kupujących, gdyż przyzwyczailiśmy się już do robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Poza tym z roku na rok koszty dostawy maleją i dostawa kurierem nie jest już wydatkiem bardzo podrażającym produkt.

Kwiaciarnie stacjonarne dalej istnieją, gdyż obsługują właśnie klientów internetowych, ale aby zakupić bukiet kwiatów, nie trzeba już wychodzić z domu.

Wystarczy zalogować się w serwisie internetowym i zamówić bukiet ślubny czy usługę aranżacji wystroju restauracji itp.

Na rynku internetowym funkcjonują serwisy internetowe zrzeszające kwiaciarnie, ale usługę kwiaciarni internetowej oferują również pojedyncze podmioty.

Trzeba też wspomnieć, iż same kwiaciarnie robią zakupy internetowo, zamawiając towar np. w Holandii czy od lokalnych dostawców. Pracownicy kwiaciarni nie muszą już zrywać się w nocy na zakupy na giełdach kwiatowych, tylko w dogodnych godzinach mają dostarczany towar.

Ważne, aby kwiaty dalej stanowiły istotny punkt naszych zakupów, gdyż od pewnego czasu odchodzimy od tego pachnącego rytuału. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena