Gdy widzę w jakim kierunku zmierza reklama internetowa, odnoszę wrażenie, że większość osób pracujących w agencjach reklamowych zajmujących się tą branżą to ignoranci lub naciągacze. Nie dostrzegają lub nie chcą dostrzec całkowitego braku sensu i skuteczności w pokazywaniu użytkownikom internetu reklam na siłę.

Data dodania: 2008-02-23

Wyświetleń: 3065

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Gdy widzę w jakim kierunku zmierza reklama internetowa, odnoszę wrażenie, że większość osób pracujących w agencjach reklamowych zajmujących się tą branżą to ignoranci lub naciągacze. Nie dostrzegają lub nie chcą dostrzec całkowitego braku sensu i skuteczności w pokazywaniu użytkownikom internetu reklam na siłę.


Bo jakże można by nazwać wyskakujące po wejściu na stronę i zasłaniające jej treść pop-upy reklamowe, dodatkowo wyposażone w hit mody reklamowej - w uciekąjący lub ukryty krzyżyk, tak aby internauta nie mógł szybko pozbyć się intruza ze swojego ekranu. Jak można nazwać bannery rozszerzające się tak, że zasłaniają większą część strony, lub ją po prostu przesuwają poza okno przeglądarki albo top-layery skutecznie broniące dostępu do tego wszystkiego, co naprawdę chciałeś lub chciałaś przeczytać i zobaczyć.


Jak się czujesz, gdy ktoś na siłę zmusza Cię do patrzenia na coś, na co nie miałeś / miałaś najmniejszej ochoty patrzyć?


Wyobraź sobie, że tak samo mogą poczuć się Twoi potencjalni klienci, gdy im serwujesz Twoje nachalne internetowe reklamy tego typu.


Użytkownicy internetu nie są jednak całkowicie bezbronni, gdyż mogą w swoich przeglądarkach stosować coraz skuteczniejsze mechanizmy blokowania takich inwazyjnych reklam. Dlatego agencje reklamowe za wszelką cenę chcą ominąć mechanizmy tych blokad, ale nie mogą pokonać blokady najmocniejszej - tkwiącej w umysłach użytkowników internetu.


Nieustanna walka na froncie reklamy internetowej trwa dalej.


Na takiej reklamie zarabiają agencje reklamowe, portale internetowe na których te reklamy wyświetlają się, a nieświadomi mizernej skuteczności i omamieni przez "speców od reklamy" reklamodawcy ciągle ponoszą straty, tracąc swoje pieniądze. W tym miejscu muszę także wspomnieć o internautach, którzy tracą swoje nerwy i czas nie mogąc szybko dostać się do interesujących ich treści.


Co byś jednak powiedział lub powiedziała na marketingową strategię reklamy, która jest nieinwazyjna, jest neutralna dla poruszania się internauty po stronie internetowej i jest mu pomocna. W niezauważalny sposób możesz dzięki takiej przyjaznej strategii reklamy przemycić do umysłu Twojego potencjalnego klienta myśl o tym wszystkim co mogłoby natychmiast i skutecznie zwiększyć Twoją sprzedaż i zyski.
  

Mogę tylko przypuszczać, jak bardzo teraz jesteś ciekawy lub ciekawa aby poznać przyjazne dla Twoich potencjalnych klientów strategie reklamy oraz inne skuteczne strategie marketingowe o których nie mówi Ci Twoja agencja reklamowa?
Licencja: Creative Commons
2 Ocena