1. Jeśli prowadzisz swój biznes przelicz ile zarabiasz w ciągu godziny i czy opłaci Ci się poświęcać codziennie minimum półtora godziny na promocję swojej strony.
2. Oblicz ile kosztuje Twój czas w ciągu miesiąca. Jeśli więcej niż 400 zł zastanów się czy nie lepiej wynająć profesjonalistów, którzy w niewiele większej cenie miesięcznej wypromują Twój serwis i zrobią to bez wątpienia o wiele bardziej skutecznie.
3. Jeśli wpadasz na ciekawe i skuteczne pomysły jak wypromować swoją stronę lepiej skonsultuj to z kimś kto wie co nieco na ten temat, bo może się okazać, że jest to metoda nieskuteczna bądź zabroniona.
4. Zachowaj umiar. Nie używaj programów typu Adder (jeśli nie jesteś w 100% przekonany, że robisz to dobrze). Nie kupuj na aukcji internetowej pozycjonowania za złotówkę, bo jest to najlepszy sposób na zaszkodzenie samemu sobie.
5. Skorzystanie z Aukcji brzmiącej - "dodanie za 20 zł do 10 tysięcy katalogów" w NAJLEPSZYM przypadku nie zaszkodzą.
6. Nie staraj się przechytrzyć google. Jesteś jeden i nie masz doświadczenia, a po drugiej stronie jest sztab specjalistów, którzy non stop myślą jak nie dać się przechytrzyć.
7. Jeśli jesteś zainteresowany promocją swojej firmy skontaktuj się z nami :). Projektujemy również Strony www , Animowane banery oraz zajmujemy się reklamą w wynikach wyszukiwania, o czym będzie pewnie w kolejnym artykule.
8. Jeśli zlecasz komuś pozycjonowanie swojej firmy zażądaj od nich wyboru fraz kluczowych i skonsultuj je z kimś kto wie z czym to się je.
9. Celem pozycjonowania NIE JEST osiągnięcie określonych pozycji w wyszukiwarkach na jakieś frazy. Celem jest konwersja - to znaczy zwrot z inwestycji. Jeśli wydałeś na pozycjonowanie 500 zł, to powinno ono po pewnym czasie się zwrócić. Nikt nie potrzebuje pozycji swojej strony w google na frazy rzadko wpisywane.
10. O sukcesie Twoim i Twojej strony decyduje liczba wejść na stronę osób ZAINTERESOWANYCH zamieszczonymi tam informacjami.
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Jakubczyk - właściciel dreamstorm.pl