Eko–torba to dodatek, z którym nie rozstają się gwiazdy przemierzając ulice, galerie handlowe, a także modelki na wybiegach. Wszystko za sprawą brytyjskiej projektantki Anyi Hindmarch, która w 2007 roku wypuściła na rynek serię ekologicznych toreb, opatrzonych mocnym przekazem „I' m not a plastic bag”. Torby stały się fenomenem na skalę światową i dziś już nikogo nie dziwi, że zarówno znana postać show biznesu, jak i zwykły człowiek ulicy, niemedialny, spaceruje z ekologiczną torbą. Noszą je nie tylko kobiety, ale i mężczyźni. Wśród celebrytów odnajdziemy wielu posiadaczy eko-toreb, m.in. Natalie Portman, Angelina Jolie, Sienna Miller, Nicole Richie, czy Karl Lagerfeld.
Dlaczego eko-torba stała się takim hitem? Na pewno w pierwszej kolejności dlatego, że jest przyjazna środowisku, wytrzymała, nie przypomina jednorazówek, może służyć przez długi czas, ponadto jest funkcjonalna, nadaje się zarówno do noszenia na ramieniu, jak i w dłoni. Do tego nie jest szara, nijaka, pozbawiona wdzięku. Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy na zakupy chodziło się z dowolną torbą, zupełnie nie zważając na jej wygląd, jak i dopasowanie do ogólnego wizerunku. Dziś idąc na zakupy chcemy wyglądać równie dobrze, jak wybierając się na randkę. Torba ekologiczna z powodzeniem zastępuje torebkę damską.
Producenci toreb ekologicznych doskonale znają potrzeby klientów, dlatego wciąż prześcigują się w wymyślaniu ciągle nowych kształtów, wzorów. Możesz skorzystać z gotowych projektów, jak i zlecić nadruk przez ciebie zaprojektowany. Masz wówczas gwarancję unikalności gadżetu, jak i satysfakcję z efektu własnej pracy twórczej.
Tego typu torba to nie tylko modny dodatek, dzięki któremu uzyskasz pożądany efekt, ale i świetny sposób promocji. Jeśli chcesz rozreklamować swoją firmę, lub od lat promujesz ją wykorzystując gadżety reklamowe, nie możesz pominąć eco-torby. Dlaczego? Po rozeznaniu rynku szybko dojdziesz do wniosku, że tego typu dodatek robi furorę wśród klientów, a więc dociera do szerokiego grona, dlatego skutecznie sprawdzi się w roli gadżetu promocyjnego.
Nadruk na eco-torbie może zobaczyć każdy, w przeciwieństwie do przekazu np. na kubku, czy długopisie, ograniczonego do pewnej grupy odbiorców. Mijasz przechodniów, w centrach handlowych spotykasz mnóstwo osób, odwiedzasz wiele zatłoczonych miejsc i tym samym bierzesz udział w procesie promocji. Większość osób to wzrokowcy, którzy łatwą zapamiętują chwytliwy tekst. Im jest większy tym łatwiej zauważalny, na torbie reklamowej mamy możliwość umieszczenia sporej wielkości tekstu, obejmującego logo, nazwę firmy, jak i adres internetowy.
Nie czekaj, wykorzystaj świeże wiosenne pomysły na nadruki lub wybierz odpowiedni spośród najmodniejszych propozycji tego sezonu.