Jak wiadomo, ulotki reklamowe są wspaniałą formą reklamy bezpośredniej. Docierają one prosto do klienta i jeśli są odpowiednio przygotowane, potrafią zainteresować ofertą i zjednać odbircę.

Licencja: Creative Commons

Data dodania: 2012-04-04

Wyświetleń: 2623

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

ARTYKUŁ

0głosów

Na ulotce zamieszczona jest oferta firmy bądź też informacja o jakimś wydarzeniu. Jednak, aby klient chciał przeczytać co mamy mu do zaoferowania, trzeba unikać podstawowych błędów już na etapie przygotowania projektu

Ulotka nie tylko potrafi zachęcić klienta. Potrafi go równie skutecznie odstraszyć i niestety zdarza się do bardzo często, gdy nie przemyślimy naszego przesłania. Projektując ulotkę bardzo ważne jest, aby dopasować styl do wizerunku firmy.

ulotka

Podstawowym błędem jest niedopasowanie barw, co ma naprawdę ogromne znaczenie! Bo czy wyobrażacie sobie ulotkę zakładu pogrzebowego w kolorze czerwonym? Albo kancelarii adwokackiej w kolorze różowym w żółte groszki? Są to niewybaczalne błędy i mimo, że są abstrakcyjne i przyciągają uwagę, niekoniecznie są odbierane ze smakiem.

 Trzeba pamiętać, że przygotowując ulotki dla firmy właśnie typu zakład pogrzebowy, nie powinniśmy używać zbyt jaskrawych kolorów, ważne aby były bardziej stonowane. Z drugiej zaś strony pamiętajmy, że robiąc ulotkę dla klubu bądź dyskoteki, nie możemy eksperymentować ze smutnymi kolorami. W tym wypadku ulotka powinna być wesoła i kojarzyć się z dobrą zabawą.

Tworząc ulotkę reklamową trzeba mieć poczucie stylu. Oczywiście abstrakcja jest jak najbardziej wskazana. Nie jest powiedziane, że każde biuro kredytowe musi mieć ulotkę z akcentami niebieskiego ( taki kolor najczęściej preferują wszelakie biura). Tworząc projekt nie powinniśmy się bać i wykazać się odrobiną szaleństwa! Kontrowersja zawsze przyciągała ludzkie spojrzenia i dzięki temu możemy stworzyć bardzo skuteczną reklamę! Niekonwencjonalność stosowana w reklamie podwyższa skuteczność kampanii nawet o 200% ! Udowodniono, że skuteczność przeciętnej ulotki wynosi ok. 2-3%, a stosując kontrowersyjne formy reklamy zjednujemy sobie 10, a nawet 12% klientów!

Zatem warto poświęcić więcej czasu lub pieniędzy na dobrze przygotowany projekt, gdyż to on w bardzo dużej mierze przyczynia się do sukcesu naszej kampanii reklamowej z użyceim ulotek.

 

Licencja: Creative Commons