Mamy dziś czasy gdy każdy ma pomysł na portal internetowy i chce go uruchomić on-line. Dość często rodzi się pytanie czy nasz pomysł ma sens bytu i jego realizacja się powiedzie a sam projekt przyjmie się wśród społeczeństwa. 

Data dodania: 2011-10-19

Wyświetleń: 1293

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ten artykuł ma na celu zwrócić uwagę nam pomysłodawcom ale także inwestorom jak nie ponieść straty i aby zainwestowane pieniądze przełożyły się na sukces.

Powinniśmy zwrócić uwagę na same założenia naszego portalu. Czy podobny portal już istnieje czy też nie. Połową sukcesu jest fakt, kiedy taki pomysł nie jest jeszcze zrealizowany. Jest to jednak bardzo trudne dlatego też założymy, że nasz pomysł jest już w internecie a grupa docelowa na tyle szeroka, że mamy jeszcze duży procent użytkowników do zdobycia dla naszego pomysłu.

Kolejnym aspektem na jaki powinniśmy zwrócić uwagę jest unikatowość funkcji, która nas wyróżnia na tle konkurencji. Nasz portal powinien mieć szereg funkcji, które nas wyróżnią i dadzą użytkownikom coś więcej niż konkurencja, powinien być lekki, łatwy w nawigacji. Jako użytkownicy, którzy nie mają dużego doświadczenia z projektami internetowymi powinniśmy zwrócić uwagę na łatwość, prostotę i szybkość naszej podstawowej funkcjonalności, o którą opiera się nasz portal.

Dobrym rozwiązaniem jest zgłoszenie się do firmy, która ma doświadczenie z tego typu projektami i udzieli nam wsparcia i przełoży nasze pomysły na internetowe rozwiązania. Każda większa agencja reklamowa pokieruje nami w sposób profesjonalny. Powinniśmy starać się współpracować, mimo iż to my jesteśmy autorami projektu i najlepiej wiemy czego chcemy nie zawsze przełoży się to pozytywnie. Osoby działające w branży internetowej wiedzą czego nie stosować a co stosować, żeby nasz pomysł nabrał realnego wyglądu i spodobał się użytkownikom. 

Podsumowując musimy połączyć różne światy ten nasz z pomysłem w głowie z tym jaki reprezentuje agencja reklamowa oraz z tym, jakim go widzą zwykli użytkownicy, którzy będą odbiorcami naszego produktu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena