Mali przedsiębiorcy, najczęściej ci, którzy działają lokalnie zaniedbują Internet jako źródło nowych klientów. A czy Ciebie na to stać?

Data dodania: 2010-01-16

Wyświetleń: 3853

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 3

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

3 Ocena

Licencja: Creative Commons

Główną przyczyną tego stanu rzeczy jak sądzę jest pogląd, że promocja w Internecie musi odbywać się na dużą skalę, a na to ich najzwyczaniej nie stać. To błąd, zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie stać jest ich na pomijanie Internetu jeśli chodzi o promocję ich firmy. A czy Ciebie na to stać?

Pozycjonowanie regionalne, bo na ten temat będzie ten krótki artykuł, jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w Internecie. Jednocześnie frazy regionalne są o wiele mniej konkurencyjne niż frazy ogólnopolskie a z tym wiąże się ich niższa cena.

Zdecydowana większość firm pozycjonujących nie pobiera opłat, jeśli nie osiągnie umówionych efektów - najczęściej jest to  pozycja strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Niska cena w połączeniu z płatnością za efekty pracy pozycjonera stwarza szansę dla niewielkich firm. I właśnie tutaj powinny one moim zdaniem skoncentrować swoje działania reklamowe.

Inwestycja w stronę www bez jej promocji jest jak kupno bilbordu na pustyni. Może on być piękny, wartościowy, ale cóż z tego, jeśli nikt go nie zobaczy? Co z tego, że wydasz pieniądze na stronę, jeśli nikt jej nie odwiedzi?

Strona powinna być promowana - czasy, gd co 100 przedsiębiorca miał stronę minęły, teraz stronę www ma niemal każdy i odwiedzane są tylko te, które można łatwo odnaleźć. Czy wiesz, że 97% ruchu na stronach internetowych pochodzi z Google?

Jeśli nie dasz swoim klientom możliwości trafienia na Twoją stronę - nie odwiedzą Cię. Zatem, odpowiedz sobie na pytanie, czy faktycznie nie stać Cię na reklamę regionalną i pozycjonowanie regionalne, czy może nie stać Cię na utratę potencjalnych zysków, które może wygenerować Twoja strona www?

Licencja: Creative Commons
3 Ocena