W Internecie coraz większe zmiany. Po kilku latach przestoju, coś się w końcu rusza. O portalach internetowych piszą gazety, ludzie coraz częściej zamawiają - relacjonuje mi kilku restauratorów. Nasza współpraca zaczyna owocować i wierzę, że będzie coraz lepiej - dodaje jeden z nich.

Data dodania: 2009-10-14

Wyświetleń: 2734

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wygląda na to, że słowa te nie są bez pokrycia. Świadczy o tym niedawno nawiązana współpraca między jednym z największych portali umożliwiających zamawianie jedzenia online - NetKelner.pl, a czołowym graczem restauracyjnym w Polsce - Dominium S.A.

Na razie dołączane do serwisu są restauracje w Krakowie i Warszawie. Z czasem zostaną jednak dołączone wszystkie restauracje sieci Dominium - mówi manager portalu NetKelner.pl, Mateusz Kuc. - To krok w dobrym kierunku. Duża firma offline`owa otwiera się na rynek on-line. To cieszy.

Dominium nie tylko współpracuje z NetKelner.pl, sieć ma także własny system składania zamówień on-line. NetKelner otwiera jednak nowe możliwości przed siecią.
Szeroka oferta przeróżnych rodzajów pizz z ponad 40 lokali w Polsce będzie na pewno konkurencyjna dla pojedynczych restauracji już współpracujących z NetKelner.

Co ciekawe - przyznają właściciele platformy - zauważa się coraz większą dostępność sushi, które prawdopodobnie stanie się niedługo tak popularne, jak pizza. Krajowi „giganci i pionierzy sushi" już w NetKelner funkcjonują. Na ilość zamówień sushi-bary i NetKelner nie narzekają. Jeżeli chodzi o te dwa rodzaje jedzenia, liczby rozkładają się dość równomiernie - przyznaje Mateusz Kuc. Kryzys - możemy chyba stąd wnosić - ominął pewną część polskiego społeczeństwa. Średnia porcja sushi na osobę kosztuje ok. 50 zł. Natomiast cena dużej pizzy, którą pożywić się mogą dwie osoby, plasuje się w granicach ok. 35 zł.

Dominium będzie niewątpliwym wzmocnieniem dla pizzy w starciu sushi vs pizza rozgrywanym na boisku platformy NetKelner.pl

 

Licencja: Creative Commons