Większość osób zarabiających w programach partnerskich wykorzystuje różne techniki promocji produktów. Najpopularniejszy z nich to pozycjonowanie, jednak jest jeszcze jedna metoda, o której wiele osób zapomina, a bywa bardzo skuteczna, chodzi mi o zamieszczanie ogłoszeń w darmowych serwisach ogłoszeniowych.

Data dodania: 2009-08-24

Wyświetleń: 2194

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 6

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

6 Ocena
Pobierz artykul

Licencja: Creative Commons

Darmowe serwisy ogłoszeniowe są to strony, które pozwalają na zamieszczenie swojego ogłoszenia sprzedaży wybranego produktu lub usługi. Używanie tego typu serwisów do zwiększenia sprzedaży jest bardzo proste i przede wszystkim tanie, bo nie wymaga od nas żadnych nakładów finansowych. Największą zaletą darmowych ogłoszeń jest to, że generują one stargetowany ruch, użytkownik trafiający na nasze ogłoszenie najprawdopodobniej szuka produktu zbliżonego do tego, który my oferujemy, więc jest spora szansa, że kupi nasz produkt.

Jedna z partnerek programu partnerskiego FTS (partnerzy tego programu pewnie wiedzą o kim mówię) swoją strategie promowania tego programu opiera głównie na darmowych serwisach ogłoszeniowych i bardzo dobrze na tym wychodzi, ponieważ należy do grupy najskuteczniejszych partnerów. jej dochody miesięczne są na poziomie dochodów partnerów z top5 Złotych Myśli i to właśnie w dużej mierze dzięki zamieszczaniu bezpłatnych ogłoszeń.

Pomimo tego, że korzystanie z serwisów ogłoszeniowych jest bardzo proste, poniżej opiszę kilka sposobów, które powinny zwiększyć skuteczność Twoich reklam, a tym samym zwiększyć Twoje zyski ze sprzedaży.

1. Zamieszczaj ogłoszenia jedynie w serwisach z dużym ruchem. To jest bardzo ważne, ponieważ w Internecie istnieją setki serwisów ogłoszeniowych, z których większość jest bardzo niskiej wartości. Upewnij się, czy serwis na którym zamieszczasz ogłoszenie jest odwiedzany przez użytkowników. Do wyboru serwisów możesz posłużyć się Google, wykonać zapytania "ogłoszenia", "darmowe ogłoszenia" lub "ogłoszenia drobne" i w ten sposób znaleźć serwisy wysoko rankingowane, warto także przejrzeć pod tym kątem linki sponsorowane.

2. Upewnij się, że tytuł Twojego ogłoszenia jest "chwytliwy". Układając tytuł wyjdź po za standardowe ramy myślenia. Spraw, by Twój tytuł ogłoszenia był rozwiązaniem czyjegoś problemu. Jeżeli będziesz miał już gotowy nagłówek to zadaj sobie pytanie "czy ja czytając ten tytuł kliknąłbym w to ogłoszenie?". Jeżeli potrafisz uczciwie stwierdzić, że tak, to znaczy że prawdopodobnie dobrze go dobrałeś.

3. Nie przesadzaj z długością treści ogłoszenia, najlepiej niech będzie krótkie, z nutka tajemniczości, niech zaciekawia czytelnika. Nie staraj się od razu sprzedawać produktu w ogłoszeniu, ono ma jedynie sprowokować użytkownika do przejścia na Twoja stronę lub stronę produktu.

4. Zamieszczaj ogłoszenia jak często tylko potrafisz i w tylu miejscach w ilu się da. W większości serwisów ogłoszeniowych, ogłoszenia da się zamieścić na określony czas, może to być 30, 40, 50 dni, po za tym zawsze nowe ogłoszenie spycha starsze na niższą pozycję w rankingu, więc warto co jakiś czas odwiedzać serwis ogłoszeniowy, aby "odświeżyć" i utrzymywać nasze ogłoszenie na wysokiej pozycji. Osobiście zalecam korzystanie z 10 do 20 starannie wybranych serwisów ogłoszeniowych.

Powyżej napisałem kilka słów o tym jak przy pomocy serwisów ogłoszeniowych promować produkty, teraz kilka słów o tym jakie produkty promować. z moich obserwacji wynika, że najlepiej w tego typu promocji sprawdzają się wszelkiego rodzaju szkolenia, polecam zwłaszcza szkolenia oferowane przez FTS, ponieważ oferują bardzo wysokie prowizje za jednego uczestnika.

Drugim produktem jaki możemy promować poprzez serwisy ogłoszeniowe są e-booki Złotych Myśli, lecz tu musimy włożyć trochę więcej pracy. Zamieszczając ogłoszenie, moim zdaniem należy unikać w nim określeń typu "e-book" czy "książka", a zastępować je innymi np. "unikalna wiedza". Tak jak pisałem powyżej ogłoszenie ma przede wszystkim zaciekawić i sprowokować użytkownika do kliknięcia, docelowo sprzedawać ma strona produktu. Warto także użyć maskowania linków do stron Złotych Myśli, możemy to zrobić przy pomocy serwisu tnij.org, dzięki temu, po pierwsze użytkownik nie usunie naszego refa, a po drugie możemy ukryć to jaki przedmiot oferujemy..

 

Licencja: Creative Commons