„Staramy się stale udoskonalać i rozbudowywać wachlarz produktów oferowanych naszym użytkownikom. FreecoNet to nowatorskie rozwiązanie w zakresie telefonii internetowej na polskim rynku. Dotychczasową ofertę Halo Interia chcieliśmy zmodyfikować oraz uczynić atrakcyjną także dla klienta biznesowego. Dzięki współpracy z FreecoNet i atrakcyjnym usługom dodanym, mamy nadzieję osiągnąć zakładany cel” - mówi Sylwia Pachota-Rura, Dyrektor Pionu Sprzedaży Technologii i Systemów INTERIA.PL SA.
„INTERIA.PL to potężne medium, dzięki któremu za pośrednictwem rozbudowanego teraz operatora Halo Interia, możemy docierać do potencjalnych klientów zainteresowanych korzystaniem z telefonii VoIP na naprawdę wysokim poziomie. To dla nas niepowtarzalna szansa na pokazanie wszystkich korzyści i możliwości użytkowania - bazującej na FreecoNet - telefonii internetowej Halo Interia, a przede wszystkim jej ciekawych i nowatorskich usług dodanych. Jestem przekonany, że współpraca przyniesie obopólne korzyści” - mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
FreecoNet SA to platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). FreecoNet umożliwia darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów we FreecoNet. Najniższe stawki przy połączeniach na numery spoza platformy gwarantuje TelArena – innowacyjny moduł FreecoNet. Na TelArenie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw innowacyjnych usług dodanych dla biznesu (m.in. IVR, CallCenter) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: www.freeconet.pl.
INTERIA.PL znajduje się w pierwszej trójce najpopularniejszych portali w Polsce. W marcu 2009 r. odwiedziło ją prawie 8,3 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali blisko 1,4 mld odsłon. Zasięg INTERIA.PL przekracza próg 50% wśród polskich internautów (Źródło: Badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009r.). Portal INTERIA.PL udostępnia indywidualnym użytkownikom Internetu pełną gamę najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. INTERIA.PL posiada również jeden z najwyżej cenionych Działów Handlowych, z którego usług reklamowych korzystają największe polskie przedsiębiorstwa wszystkich branż oraz dynamicznie rozwijający się rynek małych i średnich firm. INTERIA.PL oferuje także szeroki wachlarz technologii dla biznesu, które powstają na bazie najnowocześniejszych rozwiązań internetowych, na co dzień stosowanych w portalu. Od stycznia 2008 r. INTERIA.PL należy do grupy madialnej Bauer.