Wśród klientów agencji i firm specjalizujących się w produkcji gadżetów reklamowych niesłabnącą popularnością cieszy sięceramika reklamowa. To bardzo ogólna kategoria, w której mieszczą się i popularne kubki z nadrukiem reklamowym, ale też szklanki i kufle, a nawet… całe serwisy do kawy. 

Data dodania: 2012-04-11

Wyświetleń: 1551

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych są kubki. Ich pozycja na rynku materiałów promocyjnych jest nie do podważenia. Jakie są zalety kubków reklamowych? To gadżet uniwersalny (wpasuje się w upodobania wielu grup: zarówno kobiet jak i mężczyzn, i starszych i młodszych) i tani w produkcji. Kubki reklamowe są praktyczne – to też działa na ich korzyść. Kubki z nadrukiem to tylko część asortymentu z gatunku ceramika reklamowa. Agencje gadżetowe oprócz kubków oferują też szklanki czy kufle. Dobra firma produkująca gadżety reklamowe będzie mieć w swojej ofercie kufle, które chętnie zakupią poszukujące gadżetów reklamowych browary, ale też szklanki. W zależności od życzenia zamawiającego mogą to być i szklanki do soków, do long drinków lub do kawy typu frappe.

Niektóre kubki reklamowe są tak charakterystyczne i rozpoznawalne, że można pokusić się o stwierdzenie, że niektóre produkty są kupowane specjalnie dla tych dodawanych gadżetów reklamowych. Natomiast firmy, które nie mogą pochwalić się aż taką rozpoznawalnością, chętnie dodają do swoich produktów kubki z okazyjnymi motywami, na przykład świątecznymi.

Ceramika reklamowa to też serwisy do kawy lub herbaty oraz talerze. Często są one zamawiane przez rozmaite firmy lub instytucje. Serwisy z nadrukowanym logo firmy mogą być wykorzystane jako gadżety, które są wręczane klientom lub kontrahentom, ale też znajdują zastosowanie w użytku wewnętrznym firmy. Takie firmowe serwisy, które są wykorzystywane w trakcie wizyt w siedzibie firmy, drobią dobre wrażenie na klientach i partnerach w biznesie. Mogą być potraktowane jako element budowania wizerunku firmy. Dotyczy to nie tylko firm, ale też instytucji, które chętnie zamawiają taką ceramikę reklamową.  

Licencja: Creative Commons
0 Ocena