Na ten temat krąży wiele różnych, nieraz sprzecznych ze sobą opinii.

Data dodania: 2007-04-17

Wyświetleń: 5961

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons



 Generalnie oceniając przydatność danego katalogu trzeba brać pod uwagę to, czy oferuje on nie tylko korzyści zwiane z tzw. „link popularity”, czyli pozycjonerskim dodawaniem linków do strony (więcej informacji na temat tego zagadnienia możesz przeczytać w artykule: Zdobywanie linków dla strony i Dodawanie linków do strony), ale również korzyści związane z zdobywaniem ruchu internetowego z tego katalogu.



Wgłębiając się w szczegóły za wartościowe katalogi można uznać:


katalogi, które mają duże znaczenie w określonej niszy tematycznej;
katalogi, do których prowadzi dużo linków zewnętrznych,
katalogi, które posiadają linki z wartościowych stron, witryn, które odgrywają dużą rolę w danej dziedzinie, domen .edu i .gov;
katalogi, które są wartościowe dla użytkowników,
katalogi, z których korzystają użytkownicy preferując ich korzystanie nad korzystanie z wyszukiwarek;
katalogi, które mają użyteczną dla użytkownika strukturę i budowę.



Katalogi, które można sobie darować przy zdobywaniu linków:


kolejne kopie DMOZ-a;
katalogi, które posiadają mało wartościowe, często się powtarzajace, śmieciowe wpisy (dziesiątki serwisów o dzwonkach, stronach typu Warez i itp);
katalog, które budują swoje pozycje jedynie na wymianach linków z innymi katalogami a nie poprzez budowanie użytecznej dla użytkownika treści i budowanie popularności wśród użytkowników;
katalogi, które posiadają wiele pustych i nic nie znaczących podstron;
katalogi, które są zaśmiecane reklamami (mp. reklamami AdSense);
katalogi, w przypadku których czas oczekiwania na załadowanie podstrony jest bardzo długi..





Licencja: Creative Commons
0 Ocena