Konkurencja - temat rzeka. Jest dźwignią reklamy, a reklama dźwignią handlu. Jak sobie z nią radzić i jak zawsze być o jeden krok do przodu? Na te pytania odpowiemy już za chwilę.

Data dodania: 2010-09-06

Wyświetleń: 2499

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ilość firm o przeróżnych branżach nieustannie rośnie. To naturalne zjawisko z pewnością się utrzyma. Wynikiem tego jest również obecność coraz większej ilości firm zajmujących się pełną obsługą rachunkową, księgową i prawną. Bez tego żadna korporacja nie ma prawa bytu. Jak jednak wybić się by zostać zauważonym?

Z pewnością potrzeba do tego specjalnego podejścia do tematu "firma-klient". Podstawową wskazówką jest pokazanie klientowi, że to on jest najważniejszy. Dużo bardziej działa na kogoś stwierdzenie "Nie będziesz musiał więcej kłócić się z Urzędem Skarbowym" niż "Uwaga! Promocja! We wrześniu 15% taniej". Oklepane i krzyczące hasła już nie są tak skuteczne. Ludzie przyzwyczaili się do otaczających ich "promocji" i "okazji". Chcą mieć pewność, że zostaną profesjonalnie obsłużeni, a zdania o tym, że dana firma jest najlepsza na pewno nie pomogą a mogą tylko zniechęcić.

W rejonach o dużym zagęszczeniu ludności, jak Górnośląski Okrąg Przemysłowy, doskonale widać jak trudno się przebić. Biuro rachunkowe nie jest tutaj żadnym wyjątkiem. Ważnym czynnikiem jest obecność w ofercie takiego punktu, który na pewno nie znajdzie się u konkurencji. Innowacyjność jest kluczowa by być zawsze o krok do przodu. By inni nas doganiali. Wtedy możemy mieć pewność, że zostaniemy zauważeni.

Oczywiście by to wszystko mogło przynosić rezultaty musimy być obecni w Internecie. Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to czynnik, który może to wszystko zapiąć na ostatni guzik.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena