Spotkanie przedstawiciela handlowego firmy telekomunikacyjnej z klientem w celu przedstawienia oferty, podpisania umowy. Triki przedstawicieli. Ważne informacje dla osób, które chcą zmienić operatora.

Data dodania: 2009-12-20

Wyświetleń: 2202

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

O co pytać przedstawiciela firmy telekomunikacyjnej na spotkaniu?

Po pierwsze zorientujcie się jaką firmę reprezentuje i z jakich firm ma oferty.

A pamiętajcie, że Tpsa nie wysyła przedstawicieli do aktualnych klientów, bo nie ma takiej potrzeby, oni mają z Wami umowy, więc wszystko załatwiają przez telefon.

Po tym jak już Wam się przedstawiciel przedstawi, możecie posłuchać jego ofert. Nie bójcie się, jeżeli reprezentuje on inne telekomunikacje niż tpsa, bo firmy konkurencyjne mają na prawdę dobre oferty, najczęściej lepsze niż tpsa. A czemu ? Bo na rynku telekomunikacyjnym, żeby przetrwać trzeba obniżać koszty abonamentów, połączeń.

Jeżeli już zdecydujecie się na zmiane operatora to polecam dużą solidną firmę telekomunikacyjną , te małe długo na rynku nie wytrzymują. Największymi konkurentami Tpsa są Dialog i Netia. I te dwie firmy polecam.

Macie 100% pewności , że nagle Wasz operator nie zniknie nagle z rynku i usługi przez niego świadczone również.

Po tym jak Przedstawiciel przedstawi oferte i Wam się spodoba, koniecznie spytajcie o regulamin danej promocji, pamiętajcie do każdej promocji jest oddzielny regulamin, na którym napisane są wszystkie koszty, stawki i okres obowiązywania. W regulaminie takie informacje najczęściej są pogrubione, więc nie powinniście mieć problemu z szybkim wglądem i dokładnym zapoznaniem się z ofertą.  Po co tego się domagać, bo nie wszystko co przedstawiciel powie jest prawdą albo nie powie wszystkiego o czym powinniście wiedzieć.

Statystycznie ponad 80% przedstawicieli handlowych firm telekomuniacyjnych nie mówi wszystkiego przy przedstawianiu promocji, np. Przychodzi do Was przedstawiciel firmy telekomunikacyjnej reprezentuje firme XYZ, która sprzedaje usługi Dialogu, Netii i właśnie tej firmy XYZ, Wy macie abonament socjalny w Tpsa, czyli najtańszy abonament na rynku, ale taki przedstawiciel twierdzi, że ma tańszy do zaoferowania i proponuje Wam abonament w Dialogu w promocji „Pół na pół ” za 17,50zł brutto oraz dużo tańsze stawki niż w Tpsa.

Wy jako,że z telefonu wogóle nie korzystacie, chętnie podpisujecie umowę.  Ale za pół roku przychodzi Wam abonament 35zł brutto i tutaj zdziwienie. Czemu tak się stało?, bo nie powiedział Wam, że abonament 17,50 obowiązuje tylko przed 6 miesięcy. A Wy się na to złapaliście,bo czytacie regulaminów promocji, domagajcie się o nie, bo przedstawiciele ich nie pokazują, wtedy ich sprzedaż spadła by diametralnie.

Podsumowując nie bójcie się ofert z innych firm niż Telekomunikacja Polska, czytajcie umowy i regulaminy promocji, zanim cokolwiek podpiszecie.
Koniecznie też sprawdźcie czy nie macie umowy na czas określony z Tpsa. W takich sytuacjach nie podpisujcie innych umów, bo będzie wiązało się to z karą za zerwanie umowy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena