Działania, które zaczną generować ruch na Twojej stronie.

Data dodania: 2009-02-03

Wyświetleń: 1964

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Obiektem promocyjnym jest nowa strona (blog) http://www.banknotriping.pl. Strona ma jednego zarejestrowanego użytkownika, mnie.
Moim celem jest zachęcenie by ludzie weszli na stronę, zarejestrowali się, co jest jednoznaczne z zapisaniem się do newslettera oraz wracali na stronę.
Do jej początkowej promocji wykorzystam serwisy internetowe takie jak, wykop.pl, nasza-klasa.pl, artelis.pl.
Jako, że strona, którą zrobiłem traktuje o pieniądzach, wykonałem zdjęcie banknotu z napisanym na nim tekstem: http://www.banknotriping.pl/?q=ulotka. Informację tę umieściłem w serwisie wykop.pl: Tytuł: "Czy Ty też dostałeś taką ulotkę" i liczyłem, że ludzie zaczną odwiedzać stronę oraz zainteresują się eksperymentem. Przy okazji zdjęcie umieściłem w swoim profilu na nasza-klasa.pl. Następnie przygotowałem wiadomość dla moich znajomych z ww. serwisu o treści:
"Cześć co u Ciebie, trafiłem na fajny eksperyment i pomyślałem, że Ciebie tez zainteresuje. Sam dodałem juz kilka banknotów i czekam aż się znajdą. Sprawdź sam http://www.banknotriping.pl.
Nie jest to jakiś wyszukany tekst marketingowy, wysyłam wiadomość do znajomych więc prawdopodobieństwo, że chociaż zerkną na podaną stronę, rośnie.
W końcu napisałem ten mały artykuł i umieściłem go tu, czyli na artelis.pl. W tekście jest dużo linków, które wykorzystuję do promocji strony, pewnie sam na jakiś kliknąłeś aby dowiedzieć się co to za eksperyment, o którym tutaj piszę. Jest to pierwsza akcja marketingowa mająca na celu wciągnięcie ludzi w eksperyment i zachęcenie do powrotów na stronę.
Cała strona, pomysł na nią i promocja jest inspirowana przez Joe Vitale i jego tekst "Hipnotyczny Marketing".
Wyniki akcji już niedługo. Pozdrawiam.
PS. Minęło już 12 godzin od rozpoczęcia akcji czego wynikiem jest 5 zapisów na newsletter.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena