Zaraz za położeniem hotelu, na drugim miejscu znalazła się rozrywka. Pani Renata, gość jednego z tureckich hoteli tak wspomina swój pobyt: ”Nie da się nudzić w żadnym wieku i nastroju!!! Animacja na to nie pozwala. Mnóstwo atrakcji i zabawy, ale równocześnie dużo miejsc do odpoczynku i wyciszenia!!!” Nic więc dziwnego, że dla blisko 34% respondentów rozrywka jest nieodłącznym elementem w miejscu wypoczynku. Wystrój i wielkość pokoju za najważniejszy aspekt podczas pobytu w hotelu uznało zaledwie 14% ankietowanych. Co zaskakujące, Polscy turyści nie przykładają dużej uwagi do gastronomi i serwisu, gdzie odpowiednio tylko 11% i 6% gości hotelowych uznało te usługi za najważniejsze.
Znaleźć hotel, który spełniałby nasze wszelkie oczekiwania jest niewątpliwe trudno. Faktem jest iż Polacy jako turyści stają się coraz bardziej wymagający i cenią sobie coraz lepszą jakość oferowanych im usług. Hotelarze muszą więc pamiętać, że w obecnych czasach czysty pokój i miły serwis, mogą już nie wystarczyć, aby zadowolony turysta wrócił do hotelu podczas kolejnego sezonu.
www.holidaycheck.pl
Kontakt dla prasy:
Beata Czajkowska
[email protected]