Aktualna sonda internetowa przeprowadzona we wrześniu 2008 roku wśród użytkowników polskiej platformy HolidayCheck pokazuje, iż dla polskiego turysty, podczas pobytu w hotelu, największą rolę odgrywa jego położenie.

Data dodania: 2008-10-21

Wyświetleń: 2310

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Na pytanie „Co jest dla Ciebie najważniejsze podczas pobytu w hotelu?” ponad 35% użytkowników odpowiedziało zgodnie, iż jego położenie. Wynika to zapewne z faktu, iż Polacy lubią aktywny wypoczynek, coraz częściej decydują się na wycieczki organizowane w miejscu pobytu, dużo i chętnie zwiedzają, robią zakupy, dlatego też dogodne położenie obiektu, blisko centrum i węzłów komunikacji odgrywa tak istotną rolę.

Zaraz za położeniem hotelu, na drugim miejscu znalazła się rozrywka. Pani Renata, gość jednego z tureckich hoteli tak wspomina swój pobyt: ”Nie da się nudzić w żadnym wieku i nastroju!!! Animacja na to nie pozwala. Mnóstwo atrakcji i zabawy, ale równocześnie dużo miejsc do odpoczynku i wyciszenia!!!” Nic więc dziwnego, że dla blisko 34% respondentów rozrywka jest nieodłącznym elementem w miejscu wypoczynku. Wystrój i wielkość pokoju za najważniejszy aspekt podczas pobytu w hotelu uznało zaledwie 14% ankietowanych. Co zaskakujące, Polscy turyści nie przykładają dużej uwagi do gastronomi i serwisu, gdzie odpowiednio tylko 11% i 6% gości hotelowych uznało te usługi za najważniejsze.

Znaleźć hotel, który spełniałby nasze wszelkie oczekiwania jest niewątpliwe trudno. Faktem jest iż Polacy jako turyści stają się coraz bardziej wymagający i cenią sobie coraz lepszą jakość oferowanych im usług. Hotelarze muszą więc pamiętać, że w obecnych czasach czysty pokój i miły serwis, mogą już nie wystarczyć, aby zadowolony turysta wrócił do hotelu podczas kolejnego sezonu.

www.holidaycheck.pl

Kontakt dla prasy:
Beata Czajkowska
[email protected]

Licencja: Creative Commons
0 Ocena