Współczesne social media dają wiele możliwości jeszcze lepszej promocji firmy i pozyskiwania klientów. Facebook, Twitter, Instagram czy YouTube - to jedne z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, w których również Twoja firma może zaistnieć. 

Data dodania: 2018-10-18

Wyświetleń: 441

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Marketing w Social Media

Obecność w Social Media pozwala dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców. Wykorzystywanie dedykowanych narzędzi do publikacji oraz płatnych kampanii reklamowych, daje możliwość precyzyjnego określenia grupy odbiorców, do których Twój przekaz ma dotrzeć. W ten sposób nie tylko ograniczasz swoje koszty, ale również zwiększasz skuteczność działania.

W chwili obecnej występuje duża liczba dostępnych portali społecznościowych, z których mogą korzystać firmy w celu budowania relacji z klientem i prowadzenia działań marketingowych.

Najbardziej popularnych z mediów społecznościowych jest założony w 2004 roku przez Marka Zuckerberga Facebook z którego korzysta co miesiąc 2 mld osób, które utrzymują w ten sposób kontakty ze znajomymi, rodziną i sprawdzają ważne informacje. Marketing na Facebooku pomaga znaleźć nowych klientów i nawiązać z nimi trwałe relacje.

Kolejnym ciekawym kanałem jest Twitter założony został w 2006 roku i w chwili obecnej skupia 650 mln aktywnych internautów na świecie. Umożliwia on umieszczanie na swoim profilu krótkich wiadomości tekstowych i dzielenie się nimi z osobami obserwującymi profil. Użytkownikami Twittera są osoby prywatne, firmy, instytucje państwowe, politycy, dziennikarze oraz celebryci. Zarejestrowany użytkownik może wysyłać i odczytywać tak zwane tweety. Tweet to krótka wiadomość tekstowa (maks. 280 znaków) wyświetlana na profilu autora wpisu oraz pokazywana użytkownikom, którzy obserwują dany profil. Twitter umożliwia tagowanie (znak kratki # przed słowem czyni to słowo tagiem) oraz odpowiadanie innym użytkownikom. Użytkownicy piszą krótkie wiadomości w swoim profilu na Twitterze przez stronę www, SMS-em lub przez aplikację mobilną. Angielskie słowo tweet oznacza ćwierkanie, ćwierkać. W języku polskim używany jest czasownik tweetować oznaczający pisać na Twitterze.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto zaistnieć w świecie Social Media? Odpowiedź jest prosta- jeśli Twoja marka i firma pragnie:

  • zwiększyć popyt na swoje produkty i usługi
  • zdobyć nowe szersze grono potencjalnych Klientów
  • zindywidualizować i wypromować swój wizerunek
  • stać się rozpoznawalnym w wirtualnym świecie
  • wzmocnić obecność firmy na rynku

to marketing w Social Media jest idealnym rozwiązaniem, które pomoże odnieść sukces na ogromną skalę, gdyż wszystkie Social Media mają zasięg nie tylko krajowy, ale i międzynarodowy. Kto raz spróbuje ten nie będzie chciał przestać, ponieważ szybko można dostrzec potęgę i skuteczność tego typu narzędzi.

Licencja: Copyright - zastrzeżona