Ukończenie studiów architektonicznych to dopiero początek drogi do rozpoczęcia pełnowymiarowej pracy w tym zawodzie.

Data dodania: 2017-01-21

Wyświetleń: 597

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jak promować usługi architektoniczne

 Najważniejszym zadaniem początkującego architekta jest odpowiednie wypromowanie swojej osoby, dzięki któremu będzie się otrzymywało regularnie zlecenia dla architektów.

Portfolio architekta

Aby otrzymywać zlecenia dla architektów, przede wszystkim trzeba stworzyć swoje własne portfolio. Obecnie najlepiej stworzyć je w internecie. Należy wykupić domenę internetową i umieścić na niej swoje dotychczasowe projekty. Ważne również, aby na takiej stronie zawrzeć wyczerpujące informacje o swoim doświadczeniu, realizacjach i innych aspektach, które mogą być ważne z punktu widzenia potencjalnego klienta.

Strona internetowa architekta powinna być wykonana profesjonalnie, aby klienci traktowali go poważnie i chcieli skorzystać z jego usług. Dlatego też, stworzenie portfolio najlepiej jest zlecić komuś, kto doskonale zna się na tworzeniu stron internetowych. Warto jednak pamiętać, iż utrzymanie strony internetowej wiąże się z dodatkowymi kosztami w postaci hostingu czy zakupu domeny. Koszty te zwykle ponoszone są raz do roku. 

Rejestracja na serwisach dla architektów

Jak wspomniano, portfolio jest niezwykle ważne w przypadku architektów. Jednak samo stworzenie atrakcyjnego portfolio nie wystarczy. Należy zadbać o to, aby zobaczyli je potencjalni klienci.

W tym celu warto zarejestrować się na jednym z serwisów dla architektów. Widniejąc w takiej bazie niewątpliwie rosną szanse na pozyskanie zlecenia, gdyż potencjalni klienci bardzo często przeglądają tego typu portale, gdyż w wygodny sposób mogą porównać oferty od różnych wykonawców.

Odpowiedni profil

Aby zwiększyć atrakcyjność naszej oferty i tym samym otrzymywać zlecenia, warto zadbać o odpowiedni profil w serwisie. Powinien on zachęcać do tego, aby klient skorzystał właśnie z naszych usług, jednak musi być również wiarygodny. Ważne jest przede wszystkim przedstawienie swoich umiejętności i kompetencji, aby przekonać do siebie potencjalnego klienta.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena