Explainer video, w dosłownym tłumaczeniu, jest wideo wyjaśniającym. Posługując się bardziej słownikowym pojęciem to krótki film, którego celem jest wyjaśnienie korzyści płynących z nabycia produktu, sposobu jego działania lub po prostu przekonanie klienta do jego nabycia. 

Data dodania: 2015-08-04

Wyświetleń: 1170

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zaprezentuj swoją firmę. Jak? Kreatywnie!

Forma krótkich filmów video w branży marketingowej jest coraz bardziej doceniania. Od ulotek, plakatów i innych znanych form reklamowych sprawdza się znacznie lepiej. Dlaczego? Bo jest konkretnym, ale za to ciekawym przekazem niezbędnych informacji.

Mały film, wielki sukces

Każdy kto prowadzi swój biznes z pewnością nieraz przekonał się o tym, że klienci są coraz bardziej świadomi – a co za tym idzie coraz bardziej wymagający. Do tej pory w branży najbardziej doceniane były infografiki czy banery reklamowe, które do dnia dzisiejszego z powodzeniem są w stanie przedstawić konkretny produkt czy usługę. Obserwując jednak dzisiejszy postęp technologii słusznie można zauważyć, iż coraz więcej firm chce nie tylko się wyróżnić, ale i przedstawić w sposób bardziej oryginalny niż konkurencja. Dla takich właśnie osób idealnym rozwiązaniem będzie explainer video, które z zasady trwa nie mniej niż minuta, ale też nie więcej niż pięć. Chodzi o to, by w krótkim czasie przedstawić daną firmę, jej usługi lub wyjaśnić działanie konkretnych podmiotów.

Korzyści

Explainer video jest tworzony z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych, a te w połączeniu z nieprzeciętnymi pomysłami przynoszą efekt w postaci atrakcyjnego filmiku. Na ten moment jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Przede wszystkim filmik można wykorzystytwać nie tylko w produkcji on-line, ale także off line – w zależności od potrzeby można go odtworzyć w dowolnym czasie. Ten krótki video-przekaz nie tylko odpowiednio promuje konkretną firmę, ale dzięki swojej obecności w sieci wpływa także na pozycjonowanie strony, wspomaga sprzedaż i co najważniejsze – zainteresowanie klientów.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami Pixmo http://www.pixmo.pl/

 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena