Wśród upominków reklamowych odzież od lat jest jednym z najczęstszych zakupów. Małe i duże firmy zamawiają koszulki, bluzy czy czapeczki reklamowe zarówno dla swoich klientów, jak i dla pracowników, którzy dzięki nim wyglądają jeszcze bardziej profesjonalnie. 

Data dodania: 2014-11-25

Wyświetleń: 1747

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Odzież reklamowa – promuj się modnie!

Jedna, co zrobić, żeby odzież upominkowa, była miły prezenem, a nie tylko nieprzydatnym ciuchem, który rzucisz na dno szafy? Poniżej znajdziesz kilka pomocnych szczegółów.

Nie tylko klasyczne t-shirty

Najpopularniejszym tekstylnym upominkiem reklamowym jest koszulka z krótkimi rękawkami. Popularny t-shirt jest tani i pozwala na nadrukowanie lub naszycie na nim praktycznie każdego rodzaju wzoru. Obecnie firmy zajmujące się produkcja odzieży reklamowej w swojej ofercie posiadają nie tylko klasyczne koszulki w luźniejszym fasonie, ale również modne dopasowane koszulki damskie i t-shirty męskie slim i fit. Dzięki dodatkowi elastanu są także bardziej wytrzymałe i nie deformują się tak jak koszulki wykonane jedynie z bawełny. Zawsze sprawdzają się także grube bluzy z delikatnym meszkiem, polary na chłodniejsze dni i eleganckie koszulki polo. Wszystkie ubrania oferowane są w najróżniejszych kolorach, więc można dopasować je indywidualnie do swoich potrzeb.

Odzież sportowa coraz popularniejsza

Również nowe trendy w odzieży reklamowej dotyczą ubrań sportowych. Teraz coraz częściej biegamy, wybieramy nordic walking, czas spędzamy na siłowniach i w klubach fitness. Dlatego sportowa koszulka reklamowa z oddychającego materiału jest doskonałym wyborem. Do dyspozycji są t-shirty, koszulki bez rękawów, długie i krótkie spodenki dresowe i dodatkowo kurtki z technicznych materiałów.

Nie zapominaj o wysokiej jakości

Równie ważna jak odpowiednia jakość ubrań reklamowych. Nie warto o niej zapominać podczas poszukiwania koszulek czy kurtek. Solidna bawełna wytrzyma więcej prań, nie wyblaknie tak szybko i nie porwie się, a tym samym będzie lepiej reprezentowała firmę, której logo zostało na niej umieszczone. Różnice pomiędzy cenami odzieży premium i standardowej nie są aż tak wysokie, dlatego warto zdecydować się właśnie na nią – to również inwestycja wizerunkowa!

Zatem jeżeli chcesz promować swoją firmę jeszcze skuteczniej i wyróżnić się na rynku, wybierz dobrej jakości odzież reklamową podążającą za najnowszymi trendami. To bardzo dobra inwestycja niezależnie od tego, jaka jest twoja branża!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena