Gadżety reklamowe są nowym, ciekawszym sposobem prezentacji  twojej  firmy. Jednym z najbardziej popularnych jest kube reklamowy, który jest  atrakcyjny przez to, że można go używać, a nie tylko biernie oglądać. Taka forma reklamy może okazać się o wiele skuteczniejsza niż tradycyjne formy reklam, które stają się nudne w odbiorze.   

Data dodania: 2014-06-25

Wyświetleń: 1124

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Kubek promocyjny- reklama na dzień dobry

Zwykły kubek jest przedmiotem, który towarzyszy nam od rana. Jest z nami już przy pierwszej porannej kawie czy herbacie. Ciężko jest nawet wyobrazić sobie zwykłe śniadanie bez jego obecności. Kubek jest znacznie wygodniejszy od filiżanki, która jest mniej pojemna i ma bardziej zobowiązujący kształt. Jako przedmiot codziennego użytku idealnie nadaje się na narzędzie marketingowe, kubki z nadrukiem będą wielokrotnie zarejestrowane poprzez codzienne użytkowanie przez osobę, której jeden z takich kubków sprezentujesz. Będą również przez lata obecne w kuchni klienta, dzięki czemu ów klient będzie przywiązany do loga, które będzie zamieszczone na kubku.

Kubki jako najbardziej rozpowszechnione naczynia na napoje ciepłe, są obecne w każdym domu. Dlatego warto je wykorzystać w celach marketingowych. Kubki reklamowe dają okazję odbiorcy do zapoznania się z logiem, które na nich umieścisz. Niemal każdego dnia kubki takie będą służyły klientom przy jednoczesnym prezentowaniu zamieszczonych na nich wizerunków. Reklama taka może okazać się o wiele bardziej skuteczna niż tradycyjna forma reklamy, czyli taka zamieszczona np. w gazecie, telewizji czy na ulotce. Wszyscy wiemy, jak mało uwagi odbiorca poświęca ulotce, która nawet najatrakcyjniejsza, jest tylko ulotką, która nie zachęca w jakiś szczególny sposób do zakupu reklamowanego produkt,  reklama w telewizji też nie do końca jest  skuteczna, ponieważ część osób wykorzystuje przerwę reklamową na zrobienie herbaty lub odwiedziny toalety i trzeba wziąć pod uwagę, że taka reklama może być irytująca, zwłaszcza, gdy przerywa ulubiony serial. Reklama  zamieszczona w gazecie  również może nie spełnić oczekiwań ponieważ bardzo łatwo jest ją ominąć, przewracając stronę. Internetowe reklamy są moim zdaniem skuteczne tylko wtedy, gdy odbiorca przeszukuje internet w poszukiwaniu czegoś konkretnego. Gdy sam wie czego szuka, tylko nie zna konkretnej firmy zajmującej się pożądaną dziedziną. Gdy reklama sama się ukazuje na różnych portalach, nawet związanych z preferencjami internauty, nie do końca będzie spełniać swoje przeznaczenie, ponieważ użytkownicy internetu są przyzwyczajeni do natłoku informacji, i potrafią skutecznie przefiltrować treści, wtedy reklama najczęściej zostaje niezapamiętana. Kubki promocyjne nie dadzą się tak łatwo zbyć. Kubki z logo mogą bardzo skutecznie wspomóc twoją kampanię reklamową. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena