Decydując się na sygnowanie marki, warto zadbać o niebanalne rozwiązania marketingowe. Ciekawym pomysłem są czekoladki dla firm. Dzięki elementowi zaskoczenia, na długo zapadają w pamięci.

Data dodania: 2013-02-22

Wyświetleń: 1517

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Banalne gadżety nie zapewnią powodzenia kampanii reklamowej. Mogą być raczej odebrane jako lekceważenie i ignorancję kontrahenta. Warto sięgnąć po nowatorskie rozwiązania, jakimi są słodkie upominki. Dostępne wyroby czekoladowe można w dowolny sposób konfigurować. Można wybrać smak czekoladek, ich kształt, a także dowolnie personalizować. Na pralinki można nanieść niemal wszystko, począwszy od logo, po hasło reklamowe czy życzenia. Dzięki temu otrzymuje się produkt dostosowany do każdej okoliczności.

Dobry pomysł to jedynie połowa sukcesu. Ważne jest również odpowiednie opakowanie. Upominek firmowy powinien być elegancki. Estetykę warto połączyć z firmowym sloganem. Czekoladki osadzone są w drewnianych bądź tekturowych kuferkach. Można zdecydować się na tradycyjną bombonierkę bądź też na pojedyncze batoniki czy figurki. Każde opakowanie podlega dowolnym modyfikacjom pod względem grafiki i koloru. Dzięki temu jest to bardzo atrakcyjny upominek dla wszystkich współpracowników.

Odchodząc od sztampowych rozwiązań, warto pomyśleć o czekoladowych nośnikach reklamy. To rozwiązanie dla kreatywnych przedsiębiorców. Słodka wizytówka z logo firmy w niebanalnej kompozycji wzbudzi zainteresowanie i zaciekawi partnera biznesowego. Podobnie zadziała umieszczony na czekoladce znak firmowy czy slogan reklamowy ułożony ze słodkich kosteczek. Praliny z nadrukiem to ciekawy pomysł na poprawę wizerunku firmy i podniesienie jej prestiżu w oczach kontrahentów.

Słodycze reklamowe skierowane są dla najbardziej wymagających klientów. Z pozoru proste, a jednak zaskakujące firmowe upominki podkreślają profesjonalizm i styl firmy. Doskonale wpisują się w nowoczesne strategie marketingowe i kreowanie marki hoteli czy restauracji. W odpowiednim opakowaniu z logo i dopasowaną do firmy kolorystyką stanowią ekskluzywny upominek, który trafia w każde gusta. Dodatkowo efekt zaskoczenia, wywołany niebanalnym prezentem, wzbudzi pozytywne odczucia.

Ogrom dostępnych smaków i rodzajów słodyczy sprzyja rozwojowi słodkiej reklamy. Dzięki temu każda firma może stworzyć kompozycje charakterystyczne dla własnej marki. W przypadku czekoladek na zamówienie liczy się nie tylko opakowanie. Równie ważny jest smak. Prawdziwa czekolada jest towarem ekskluzywnym, co wzmacnia w obdarowanym poczucie własnej wartości. Każdy szczegół pralinki musi odpowiadać najwyższym standardom. Futerał powinien współgrać z czekoladką, tak by stworzyły idealną całość.

Czekoladki reklamowe doskonale pasują do każdej sytuacji. W zależności od potrzeb można umieścić na nich życzenia okolicznościowe, podziękowania, slogan reklamowy, czy ideę przedsiębiorstwa. Taki upominek w opakowaniu zaopatrzonym w logo stanowi równocześnie nowatorską reklamę. Nietuzinkowe opakowanie podkreśla ich wyjątkowy charakter. Doskonały smak zapada w pamięci i wywołuje przyjemne skojarzenia z firmą i podnosi jej prestiż w oczach pracowników, czy partnerów biznesowych.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena