W odpowiedzi na zmianę polityki Google dotyczącą pozycjonowania, a dokładniej traktowania hiperłączy zamieszczanych w tekstach, zmieniliśmy nieco nasz regulamin. Od dziś w artykule mogą znaleźć się dwa różne linki. Tak jak dotychczas, nie mogą być to linki komercyjne. W stopce także można umieścić dwa hiperłącza – tu jednak dozwolona jest reklama.
Dzięki tym zmianom, teksty naszych Autorów nie będą przez Google traktowane jako farmy linków, a przez to łatwiej będzie osiągnąć wysoki page rank. Co za tym idzie, nie tylko Państwa strony i artykuły, ale cały serwis będzie lepiej postrzegany przez Google.
Taka postawa jest nam bliska także ze względu na wprowadzaną już od jakiegoś czasu politykę jakości. Wychodzimy z założenia, że testy dobrej jakości to obopólna korzyść. Im lepsze teksty, tym więcej odwiedzających. Im więcej odwiedzających, tym więcej czytelników. Im więcej czytelników, tym więcej wejść na Państwa strony, tym więcej waszych klientów.
Pozostałe zmiany regulaminu, to już raczej kosmetyka – staraliśmy się precyzyjniej opisać to, co funkcjonuje od dawna. W razie wątpliwości możecie Państwo skorzystać z przygotowanego zestawienia. Staraliśmy się skrótowo i schematycznie odpowiedzieć na pytanie "Co wolno, a czego nie wolno w artykułach?". Mamy nadzieję, że ułatwi ono Państwu uporządkowanie sobie zasad zawartych w regulaminie. W razie jakichkolwiek sugestii lub wątpliwości prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.