Kalendarze z powodzeniem można wykorzystać jako gadżet reklamujący firmę. W dodatku jest to gadżet bardzo przydatny i funkcjonalny.
Drukarnia najczęściej oferuje kilka rodzajów kalendarzy. W zależności od oczekiwań klienta można wybrać rodzaj druku kalendarzy, na którym będzie umieszczona reklama firmy i rozdawać je obecnym lub potencjalnym klientom.
Osoby, które takie kalendarze będą mogły otrzymać z całą pewnością będą zadowolone, ponieważ jako społeczeństwo lubimy dostawać coś za darmo. Kalendarze będą świetnie reklamować firmę i to przez długie miesiące.
W zależności od tego na jaki rodzaj kalendarza firma się zdecyduje będzie możliwa do umieszczenia na nim większa lub mniejsza reklama. Na kalendarzu warto umieścić profesjonalnie wyglądającą reklamę tak aby wizerunek i prezencja firmy były jak najlepsze.
Rodzaje Kalendarzy:
Kalendarze listkowe są małe ale jednocześnie bardzo funkcjonalne, gdyż łatwo się mieszczą w portfelu. W ich przypadku na jednej stronie drukuje się kalendarz, zaś z drugiej strony dowolną reklamę firmy.
Kalendarze listwowane są dostępne w kilku dużych formatach. Dzięki swoim dużym rozmiarom są bardzo dobrze widoczne. Reklamę na nich umieszcza się w zależności od projektu w dowolnym miejscu. Często spotyka się, że owa reklama jest większa niż sam zadruk miesięcy kalendarzowych.
Najważniejsze, że takie kalendarze są bardzo popularne, a reklama firmy jest na nich świetnie widoczna, dzięki czemu więcej osób się z nią zapozna.
Na kalendarzach trójdzielnych także można z powodzeniem umieścić reklamę sporej wielkości. Ich atutem jest też fakt, że można przy poszczególnych datach wprowadzać odręcznie zapiski.
Kalendarz Spiralowany - łatwo postawić go na biurku, tak by był zawsze pod ręką. Wykończone są spiralą, aby łatwiej było zmienić kartę na kolejny miesiąc.
I tak oto kalendarze będą praktycznym gratisem i jednocześnie będą przyczyniać się do lepszego postrzegania firmy przez ludzi. A pozytywny wizerunek firmy jest sprawą niezwykle istotną. W końcu od tego jaki wizerunek ma firma w znacznym stopniu zależy to, jak będzie ona postrzegana przez ludzi i ilu będzie mieć klientów.