Jeżeli jesteś nową osobą w świecie e-biznesu to pozwól, że powiem ci o czymś bardzo ważnym: Jest kilka bardzo ważnych elementów, które powinieneś wiedzieć jeśli nie chcesz stracić mnóstwo czasu i pieniędzy.

Data dodania: 2010-10-13

Wyświetleń: 2986

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Programy partnerskie często są określane mianem „najszybszej i najłatwiejszej drogi budowania biznesu w Internecie”. Dla zdecydowanej większości nowych osób ta obietnica się nie spełnia. Jest to spowodowane brakiem profesjonalnej wiedzy oraz odpowiednich narzędzi do promocji produktów, lub usług programu partnerskiego.

Poniżej 4 filary skutecznego Marketingu Internetowego;

Narzędzie nr 1: Własna strona lub własny Blog

Najważniejszym narzędziem w rękach prawdziwego marketera jest własna strona lub Blog. Jest to obecnie absolutna podstawa promocji jakichkolwiek towarów i usług w programach partnerskich. Własny Blog jest jak główna kwatera dowodzenia każdego uczestnika PP. Ciekawie prowadzony Blog przyciąga czytelników, a ci z kolei napotykają na nim różnego rodzaju reklamy lub odnośniki do stron z produktami programów partnerskich.

Aktualnie samo założenie bloga może być zupełnie bezpłatne oraz zajmuje kilka minut. Przy wyborze szablonu warto zwrócić uwagę na możliwości dalszej edycji oraz ewentualnych modyfikacji pod kontem promocji produktów programu.

Narzędzie nr 2: Wartościowa treść

Narzędzie nr 2 jest uzupełnieniem narzędzia nr 1. Sam Blog bez ciekawej treści jest zupełnie bezwartościowy, gdyż nie będzie przyciągać żadnych nowych potencjalnych klientów. Większość internautów korzysta z wyszukiwarek w poszukiwaniu cennych informacji, nie koniecznie ofert sprzedaży. Dlatego ludzie bardzo chętnie czytają artykuły na tematy ich interesujące.

Nie można również zapomnieć, że silnik Google przy podawaniu wyników wyszukiwania zwraca uwagę na jakość poszczególnych stron, blogów oceniając ich wartość merytoryczną. „Content is the King” czyli zawartość jest królem. Dodatkowo oprócz zawartości liczy się także aktualność informacji. Blogi są pisane chronologicznie, więc jeżeli są one regularnie pisane to rośnie ich pozycja w wynikach wyszukiwania.

Posiadając poczytnego bloga możesz również zyskać reputację eksperta danej branży, co z kolei przełoży się bezpośrednio na większą sprzedaż.

Narzędzie nr 3: Zachęta

Programy partnerskie stają się coraz bardziej popularne, to zaś przekłada się na coraz większą konkurencję pomiędzy poszczególnymi partnerami. Dlatego zawsze musisz starać się być o krok z przodu przed konkurencją i docierać do możliwie jak największej części swojej rynkowej niszy.

Budowanie własnej listy subskrybentów jest najlepszą drogą zdobywania nowych potencjalnych klientów. Poprzez oferowanie darmowych wartościowych materiałów informacyjnych możesz zacząć gromadzić listę wyselekcjonowanych osób, które są zainteresowane otrzymywaniem informacji od ciebie. Dzięki temu masz stały kontakt z tymi osobami i możesz wysyłać do nich zarówno informacyjny newsletter jaki również informacje komercyjne.

Narzędzie nr 4:  Linkowanie

Ostanim narzędziem, lecz na pewno nie najmniej ważnym jest linkowanie do swojej strony. Jeżeli chcesz generować jakąkolwiek sprzedaż na swojej stronie to musisz wygenerować możliwie jak największy ruch na niej. Nie istotne jakimi sposobami wygenerujesz ruch, płatnymi czy darmowymi. Ważne jest by ruch ten był możliwie jak największy. Umieszczając na innych stronach link do swojego bloga czerpiesz podwójne korzyści.

Po Pierwsze więcej osób zajrzy na twój Blog, co stwarza szansę na sprzedaż.

Po Drugie – posiadając dużo linków na innych stronach odsyłających do twojej witryny znacznie poprawiasz swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Tak to jeden z kluczowych kryteriów branych pod uwagę przez silnik Google podczas podawania wyników wyszukiwania. Im więcej linków przychodzących z innych wartościowych stron do twojej, tym bardziej wartościowa jest twoja witryna i tym wyższa jej pozycja w wynikach wyszukiwania.

Jest wiele sposobów „linkowania”. Wymiana swoich linków z innymi blogerami, pisanie artykułów podając swój adres, czy też dyskusja na forach internetowych.

Powyższej przedstawione narzędzia są absolutnie nieodzownym elementem skutecznego uczestnika programów partnerskich. Oczywiście istnieją także inne techniki, które mogą świetnie sprawdzać się w promocji produktów i usług, jednak od tych wyżej wymienionych sugerowałbym zacząć.

Chcesz zdobyć więcej cennych informacji na ten temat? Pobierz darmowy Ebokk „Programy Partnerskie od A do Z”.

www.ZgarniajProwizje.pl

Licencja: Creative Commons
2 Ocena