Internet jest w dzisiejszych czasach jednym z podstawowocych, najpraktyczniejszych i ogólnodostępnych źródeł informacji.
Popularność internetu przyczyniła się także do jego rosnącej popularności jako medium reklamowego.

Data dodania: 2010-08-02

Wyświetleń: 2066

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Internet jest w dzisiejszych czasach jednym z podstawowocych, najpraktyczniejszych i ogólnodostępnych źródeł informacji.
Popularność internetu przyczyniła się także do jego rosnącej popularności jako medium reklamowego.

Z reklamy w internecie korzystają firmy niemal wszystkich branż, od firm budowlanych, po sklepy wielobranżowe i ośrodki kulturalne.

Natomiast usługi związane z dostarczaniem reklamy w internecie stały się jednym z podstawowych źródeł dochodu dla agencji reklamowych i interaktywnych.

Co daje reklama w internecie?

Przede wszystkim mniejszy koszt niż reklama tradycyjna, na którą składają sie koszty wykonania projektu oraz wydruku.
Poza tym reklama internetowa oferuje mnogość opcji reklamowych a także zwykle prostszą, szybszą i wygodniejszą formę dostarczania usługi reklamowej.

Z dobrodziejstw reklamy internetowej korzysta min. wielu właścicieli ustbilizowanych witryn.

Strona internetowa, która zdobyła rzesze użytkoników i renomę, wykorzystuje reklamę internetową jako formę monetyzacji i generowania dochodu z witryny.

Zasady są proste:

1. Utworzenie witryny
2. Generowanie ruchu do wiryny
3. Kreacja miejsc reklamowych na witrynie
4. Dostarczanie reklamy.


Doskonałym przykładem takiej formy reklamy może być portal reklamowy, który zdobywając rosnące grono odwiedzająych go użytkoników i popularność, może z czasem oferować boxy reklamowe, rozmieszczone na poszczególnych miejscach witryny.
Dzięki grupie zainteresowanych reklamobiorców, witryna jest w stanie generować stały dochód.

Powyższy przykład jest jednym z wielu przykładów wykorzystania dobrodziejstw reklamy internetowej.

Mnogość usług reklamowych, możliwości konkurencyjnej reklamy oraz dopasowanie formy reklamowej do budżetu, decyduje o tym, że reklama w internecie powinna stać się formą promocji dla każdej firmy, chcącej dotrzeć do większego grona klientów.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena