W wypadku firm dysponujących własnymi stronami internetowymi działania takie mogą przybierać wiele form, i z reguły prowadzą do promowania i pozycjonowania własnej witryny. Jednak według ostatnich badań ponad 53% firm w kraju nie posiada własnych stron...co wtedy?.
I tu z pomocą przychodzą nam systemy typu ProVesta, czyli nowoczesne platformy handlowe o charakterze informacyjno prezentacyjnym. Ich zadaniem jest promocja i reklama firm, produktów oraz usług. Wysoka efektywność oraz elastyczność jaką gwarantują, umożliwia nawiązywanie kontaktów handlowych oraz wymianę informacji w zakresie dystrybucji towarowej i współpracy gospodarczej. Korzystając z ich usług można w sposób prosty i efektywny oferować swoje wyroby oraz poszukiwać kontaktów handlowych i partnerów do kooperacji i współpracy. Dzięki szerokiemu spektrum korzyści płynących z rejestracji w takich serwisach, użytkownicy otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie do promowania własnej firmy, produktów oraz usług. W zależności od formy rozbudowania takiego serwisu, można również zamieszczać w nich oferty handlowe, aukcje towarowe, oraz ogłoszenia i oferty pracy. Oprócz tak wielu niewątpliwych korzyści płynących z rejestracji w takich serwisach, mogą one również stać się doskonałym narzędziem wspomagającym promocje własnej strony internetowej w sieci, co w sposób znaczący przełoży się na ilość pozyskanych klientów.
Dodatkowym plusem wyróżniającym tego typu serwis, może być jego absolutna samowystarczalność, użytkownik rejestrujący tam własną firmę zyskuję możliwość wyeksponowania jej w pełnym zakresie prezentacji, bez potrzeby odwoływania się do własnej witryny w sieci.