Czym więc jest ów punkt, dzięki któremu tak się zarabia? Jest on niczym innym jak drogowskazem, który powoduje, że klient wie gdzie ma iść. Dziwne? Być może. Duża część stron www nie ma po prostu takich znaków. Klient, który na nią trafia błądzi po omacku. I może by coś chciał kupić, ale nie znaj...

Data dodania: 2007-07-17

Wyświetleń: 4510

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 1

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Czym więc jest ów punkt, dzięki któremu tak się zarabia?

Jest on niczym innym jak drogowskazem, który powoduje, że klient wie gdzie ma iść. Dziwne? Być może. Duża część stron www nie ma po prostu takich znaków. Klient, który na nią trafia błądzi po omacku. I może by coś chciał kupić, ale nie znajduje tego, co go interesowało i wychodzi.

Może też miałeś sytuację, że wchodziłeś do sklepu i gdy nie potrafiłeś znaleźć szybko danego towaru po prostu rezygnowałeś z zakupów? To samo się ma ze stronami internetowymi. Dlatego musisz pamiętać, że to Ty decydujesz gdzie ten znak ustawisz.

A oto kilka podstawowych zasad, z których możesz skorzystać ustawiając nasz magiczny znak.

- wyróżnij to, co chcesz by zostało dostrzeżone
- baw się światłem, kontrastem, kolorem
- zmieniaj czcionkę lub napisz tłustym drukiem
- zastosuj dziwną zbitkę wyrazową np. „skandalicznie niskie ceny”
- wprowadź ruch
- stosuj kolory, które działają podświadomie na psychikę

Jeśli będziesz wiedział jak go wyróżnić. To zdecyduj, czym ma być ów znak.

Słowo bądź zdanie, które przykuwa uwagę osoby odwiedzającej naszą stronę, to jeden z takich znaków. Jest to coś, co powoduje, że potencjalny klient zaczyna czytać dalej i dalej a następnie przechodzi do miejsca, w którym będziemy mu pokazywać korzyści z wyboru naszego produktu.

Świetnym rozwiązaniem jest znak graficzny, który przykuwa uwagę swym skandalicznym wyglądem bądź olbrzymią prostotą.

Każdy z elementów ma swoje plusy, ale też trzeba wiedzieć o ich słabszych stronach.

Dlatego to, co zostało napisane można zawsze zmienić i zastąpić nowym tekstem. Jeśli się nie sprawdza, zmieniamy i po bólu.

Jednak stare powiedzenie obraz jest warty więcej niż 1000 słów jest nadal aktualne. Dlatego jeśli zdecydujemy się na grafikę, będzie ją trochę trudniej zmienić.

Na szczęście wybór należy do Państwa. Ja mogę tylko znaleźć najlepsze rozwiązania w danej sytuacji.
Licencja: Creative Commons
0 Ocena