Kidsphoto jest bardzo popularne. Potwierdzają to statystyki, mówiące o tym, że najwięcej aparatów cyfrowych kupują nowi rodzice. Najczęściej są to aparaty kompaktowe co jest w pełni zrozumiałe, bowiem zainwestowanie w bardzo drogą i sporo ważącą lustrzankę cyfrową, tylko w tym jednym celu jest nieekonomiczne. Po pierwsze mnogość funkcji może zniechęcić Po drugie targanie ze sobą ustrojstwa ważącego prawie 2kg może szybko zgasić zapał rodzica. Niemal wszystkie produkowane obecnie aparaty cyfrowe posiadają program do robienia zdjęć dzieci, zaś biegłość układania kompozycji i kadrowania zależy i tak tylko od talentu użytkownika.
nowym trendem w Polsce, są plenerowe sesje dzieci zamawiane u profesjonalnego fotografa, kidsphoto. W czasach, kiedy (jak wyżej wspomniano) aparat posiada prawie każdy rodzic, powstaje pytanie jak tłumaczyć rosnący popyt na tę usługę. Odpowiedzi nie trzeba długo szukać, Nie każdy biegacz może wystartować na olimpiadzie:) , kiedy pragniemy posiadać naprawdę ładne zdjęcia naszej pociech, opłaca się poświęcić kilkaset złotych i umówić się na sesję ze specjalistą.
Trzeba pamiętać o tym, że nie każdy, nawet chwalony fotograf dziecięcy, sprawdzi się pracując z dziećmi. Fotograf dziecięcy powinien oprócz kunsztu i warsztatu wykazywać się ogromnym talentem pedagogicznym. Koniecznie trzeba najpierw umówić się na rozmowę, na którym można omówić szczegóły sesji, a co ważniejsze, stwierdzić przydatność danego fotografa.
Jeżeli dobrze wybraliśmy, dla naszej pociechy cała sesja będzie świetną zabawą. Jeśli pojawi się na początku obawa przed aparatem, to dziecko po chwili oswoi się, a nawet wykaże zainteresowanie. Oprócz czasu wykorzystanego w rozwijający sposób, nasz maluszek zyska cenną pamiątkę, która przypominać mu będzie beztroskie lata.
Sztuczna inteligencja (SI) przechodzi dynamiczny rozwój, znajdując coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach. Jednym z najbardziej fascynujących i potencjalnie przełomowych obszarów jest generowanie zdjęć i realistycznych obrazów. Wykorzystanie SI do tego celu zmienia sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy wizualne treści, a także otwiera nowe możliwości dla różnych branż. W tym artykule omówimy obecne zastosowania tej technologii, jej niedoskonałości, tempo rozwoju oraz prognozy.